MIRROR演唱會意外|事故兩個月後舞蹈員為阿Mo發聲 #MOmentwemade討公道促盡快交代事件

文: 羅志宏
2022.09.29

MIRROR演唱會事故至今兩個月,仍然留醫的舞蹈員李啟言(阿Mo)正面對漫長復健之路,而一眾與Mo並肩作戰的舞蹈員發文從未間斷,由昨日(28日)起就再度發文,以Hastag #MOmentwemade 繼續為阿Mo發聲,繼續為阿Mo討公道,並促有關單位盡快交代事件調查進展。

一眾舞蹈員陸續在IG社交平台上發文,方方寫道:「一個交代好難嗎?一句誠懇嘅公開道歉好難嗎?希望呢個地方仍然能夠容納希望。希望呢個地方仍然能夠彰顯公義」;Winge寫道:「MO在這62天所承受的,無論身體上或心靈上的創傷,都無辦法用任何文字言語去形容,亦不敢想像未來還要經歷多少痛⋯⋯」

LongKit寫道:「不忿係我哋依然欠缺一個有條理嘅交代,俾返各單位同阿Mo應有嘅尊重」;Nok寫道:「我哋所有人都相信嗰5%嘅奇蹟,但大家都要認清事實上嘅95%,縱使日子難過但係日子仍然要過, 5%嘅奇蹟一日未降臨喺Mo身上,Mo仍然係要面對佢呢個殘酷嘅現實」......

 

圖及來源:IG@各舞蹈員

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓