日本雜誌附錄X姆明家族 亞美防災袋+姆明防水手提袋

文: U Magazine
2022.10.07

日本雜誌經常都會推出唔同贈品,有時附錄比雜誌更加吸引㖭!今期附錄就揾嚟姆明家族合作,推出幾款手提袋以及防災袋,價錢都十分相宜,幾十蚊就買到,當中最實用要選亞美防災袋,亦即緊急避難包,裡面有齊救命工具,擺放家中以備無患!

姆明Tote bag 1,080日圓(含稅)(約60港元)
專為成人設計的手提包,尺寸為高33x闊33x深11cm,肩帶長60cm,設計以姆明漫畫圖案配合灰白色為主。


寬大的口袋和超大容量,方便收納和整理物品,內側亦有分層,適合放置書本、筆記簿等物品。

亞美防災袋 1,390日圓(含稅)(約77港元)
日本防災袋亦即是緊急避難包,裡面放了最救命的工具,包括包括(手機)充電器、手電筒、雨具、急救用品、個人藥品、眼鏡、零錢以及最小限度的食物飲品等。
這款防災袋一套有5件物品:收納袋、頭巾、工作手套、哨子及電筒以及防災備忘錄。

姆明防水多功能手提袋 2,849日圓(含稅)(約158港元)
這款防水袋適合戶外和雨天使用,容量充足約有20L,尺寸為寬53cmx高34.5cmx 深14cm,外側配有姆明及亞美刺繡。
手提袋不止裡面有超大的收納空間,外面還有3個口袋,可以放置鑰匙、水瓶等雜物。

姆明防水兩用手提袋 2,519 日圓(含稅)(約140港元)
這款手提袋看起來十分輕巧,但可以容納A4 size的文件。造型設計簡單,可用於日常外出、戶外活動、旅行及工作等多種場合。

肩帶長度為120cm,可以隨意調節長度或拆卸,同時可以肩背、斜揹或手提!
【INFO】
日雜附錄X姆明家族
日期:2022年10月20日陸續發售
購買網址:https://tkj.jp/

text/Phoebe
source/tkj.jp
============
同場加映:
【蝸居睇樓團】龍師傅話你知!五門歸心只係傳聞?! 屋企對住醫院、公路、火車軌 一定唔好?!

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓