網民熱議:大埔居住環境算唔算係世一?! 行山踩單車一流 民生小店物價低

文: U Magazine
2022.11.01

究竟香港哪個區最好住,一向都是連登討論區的熱門話題,但幾乎每個區都有忠粉以及反對聲音。最近又有網民出帖,說自己去了大埔行山,然後發現大埔少公屋,居住環境密度低等,居住環境算係香港世一!誰知一出post,幾乎被網民「圍攻」,難道大埔居住環境真的這麼「有問題」?網民又覺得哪個區好住呢?

樓主在行山過程度,發現大埔:「少公屋,規劃密度算低,少三四十層以上高樓,市中心多餐廳小店民生舖,行山踩單車一流,北有北部都會區,南有東鐵,最近過埋海返工方便好多;再靜啲超多村屋揀, 感覺冇咁多鄉黑,由舊樓普通私樓村屋到獨立屋都有,養狗揸車一流!當然如果係要成日OT/要準時返工嘅社畜就差啲」。誰知網友反應很大:「少公屋笑左出聲」、「你望下富亨富善運頭塘先啦,少公屋……」,不過有網民平反:「新界嚟講算少」。

樓主認為大埔少公屋,立刻被反駁,不過亦有網民表示跟新界其他區域相比,大埔的確算少公屋。
 
樓主認為大埔吸引地方,就是少高樓大廈,房屋密度較低,又方便踏單車及行山。
 
吐露港公路長期塞車   港鐵迫到上唔到車
有網民就認為大埔對外交通情況相當惡劣:「唔係呀,好X垃圾!吐露港由七點開始塞車,又多撞車,朝早出九龍都要個半鐘。東鐵金鐘站開左之後,大埔上車已經夾到爆,停車場又少,成日都滿」、「大埔 d 交通差到,你睇下咩都要k 巴就知」,有大埔居民指出,如果毋須長途跋涉到外區上班的話,大埔的確幾好住:「唔洗返工,大埔就算幾好住,尤其鐘意行山踏單車慢活嘅,買民生嘢價格還好」、「計住嘅話,大埔真係正,如果你可以區內返工真係一流,但如果要出城返工就難搞」、「住過荃灣、大埔、土瓜灣、上水、何文田、屯門,大埔真係最好住,民生小店多買餸平靚正,環境又清幽(唔計大中嗰頭),但吐公真係好令人卻步,利申:中意居住環境>方便,有揸車」。
 
雖然有港鐵途經大埔,但上班時間,車來到大埔已經迫到上不到車。
 
大埔居民都說吐露港公路在上班時間經常塞車,每日浪費大量時間在交通上。
 
但有曾居住大埔的網民表示,民生小店多買餸平靚正,環境又清幽,若果毋須到市區上班,大埔區居住條件的確吸引。
 
貧窮老舊社區  遭年輕人遺棄?!
有曾經住住大埔嘅網民,很全面地分析大埔的缺點:「大埔其實好多公屋,私樓普遍都好舊,出去又下下要塞吐公,啲燈位又塞死晒,區內設施又起到密密麻麻,亦都冇乜空間再發展,感覺係一個普遍老舊窮既社區 (當然你話大埔半山果啲就另計啦),好處係多平野民生嘢買, 生活成本低,後生搵到下錢嘅大多數都會選擇搬出去,留/吸引唔到一班高消費有活力嘅人係到住,搬去/留係大埔買樓嘅都係老街坊或者筆直有限將價就貨多,利申:細個住過大埔,2017年旺市果陣換樓,嫌入面啲樓唔值所以搬左出去」,有網民加以補充:「如果近市中心偏向老舊窮,尤其街市運頭街廣福道火車軌嗰個圈,過條河已經乾淨好多。新嗰代應該就住邊皮啲私樓/村屋再加部車,識人考到車就由九龍搬入大埔村屋。」
 
有曾住大埔的網民,覺得除了對外交通問題,區內設施比較舊,令年輕人及比較有消費能力的人不太願搬入大埔。
 
荃灣、沙田、元朗屌打大埔?!
但有網民反對樓主覺得大埔好住程度世一這個觀點:「住過咁多地方荃灣先世一,第二沙田,第三元朗」、「荃灣沙田屌打大埔」、「識野清,荃灣世一」、「荃灣沙田都同意,元朗就收皮啦」,不過又有住過大埔的網民為大埔辯護:「咪為踩而踩啦元朗好過大埔!由細到大住大埔,婚後搬入元朗後悔到不得了!淨係條大馬路同啲大陸人水貨客人踩人已經炆到仆街,成個元朗除左yoho 可以無瓦遮頭,夏天簡直係同禽獸一齊生活既地獄一樣,除左搭shuttle 去西鐵站同yoho ,基本上唔會出街,元朗啲人硬係望落岩岩蠶蠶(岩岩巉巉)咁,總有一個講啲唔知邊到啲鄉音係(喺)你左近,想做戶外運動,除左得個唔就腳嘅運動場都唔知可以去邊,行人路已經多人,仲周圍都係人車爭路,成區真心痴線」、「我都係由細到大住大埔,婚後搬左去將軍澳,純粹講居住環境,我都係鍾意大埔多D,不過宜家返放工慳左好多時間又真係冇得頂」。
 
有網民就認為荃灣及沙田的居住條件比大埔好得多。
 
雖然有網民認為元朗居住條件比大埔好,但迅即被其他網民反駁,話元朗太多人。
 
text/Joyce
photo/HKET圖片庫
============
同場加映:
【蝸居睇樓團】沙田舊樓變美式鄉村風二人世界!隱藏門解決五門歸心!
 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓