詹 sir 教你 驗舊樓 3 大重點! 仲要驗埋後樓梯?

文: U Magazine
2022.10.10

不少人覺得買新樓先要驗,舊樓就索性拆晒佢大執唔洗煩。咁諗真係大錯特錯,事關就算舊樓都唔代表所有嘢一定要拆,其實仲用得嘅就唔好浪費!所以今次資深驗樓師詹 sir 教你幾樣基本嘢,各位業主,留意喇!

 

重點一:驗窗

唔好以為打得開就冇問題,因為涉及安全,不能疏忽。
要細心檢查窗釘齊唔齊全?有沒有斷裂?因為支撐點不足,隨時發生飛脫意外。
仲要睇吓窗邊膠有沒有殘缺,若果縮短了就有可能滲水。
還要留意窗外膠邊有沒有脫框。
重點二:驗浴室
詹 sir 表示浴室首先睇天花有沒有剝落,因為這個位置乾濕冷熱交替多,最能反映浴室狀況。
若只有些發霉,沒有剝落,其他地方都不會太差。
再驗浴缸與周圍牆身邊位,這些地方易有漏水問題。
觀察浴室外牆有沒有水漬,有就代表浴室防水出事。
重點三:驗牆身
檢查牆身有沒有油漆批盪要補。
要留意到底剶落的只是批盪還是石屎,若石屎剝落,一般裝修工人未必懂處理。
詹 sir 還教大家一個秘技:驗後樓梯
因為後樓梯平時少人理會,能夠反映整體樓宇質素,樓梯很破爛的話,單位質素也難保證。

特別鳴謝:詹濟南
============
同場加映:
【蝸居睇樓團】16萬5打造工業X復古風居屋+配打卡Corner、水泥灰半開放廚房

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓