Sanrio五大角色齊集韓國SPAO 必買聯乘家居服/地氈/毛毯!

文: U Magazine
2022.10.24

經常推出不同卡通 crossover 的韓牌 SPAO ,近日聯乘 Sanrio 五大人氣角色包括 My Meloday、Kuromi、布甸狗、玉桂狗及 PC 狗,推出一系列家居服及可愛造型地氈及毛毯,即將去韓國旅行的 Sanrio 迷記得去睇睇!

韓國潮牌 SPAO 設計年輕時尚,且價錢親民,吸納一大班年青人用家,可惜於 2019 年撤出香港,之後再遇上疫情,想買難上加難!幸好近日大家陸續出發去旅行,Sanrio 迷去開韓國的話,不要錯過這個最新聯乘系列,產品售價只是 39,900 - 49,900 韓圜! (約港幣 $220 - $275) 


最新聯乘系列主角集齊 Sanrio 五大人氣角色 - My Meloday、Kuromi、布甸狗、玉桂狗及 PC 狗,產品包括品牌人氣招牌睡衣(49,900 韓元)、衛衣(39,900韓元),以及設計可愛的連帽毛毯 (49,900 韓元)及地氈 (49,900 韓元)。

睡衣絕對是 Spao 最人氣及必買的產品,不少人買來與朋友開睡衣派對!

Kuromi 系列包括睡衣、衛衣、連帽毛毯及地氈。

這身 Kuromi 裝扮甚有萬聖節氣氛!


My Melody 系列包括睡衣、連帽毛毯及地氈。

Cinamoroll 系列包括睡衣、衛衣、連帽毛毯及地氈。

PC 狗系列包括睡衣、衛衣及地氈。

布甸狗系列只有睡衣。

系列於 10 月 21 日起陸續開售,並由即日起至 10 月 28 日於首爾時代廣場店舉行 pop-up store,這段時間在韓國的你記得去朝聖及打卡!

text/zuki
photo/IG@spaofriends

============
同場加映:
【蝸居睇樓團】又一村750呎單位 原則超唔好用? 打卡圓鏡梳妝枱 弧形櫃用料2大Tips

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓