甄澤權愛女勇奪BB爬行大賽冠軍 Kacy又笑又喊極速爬:佢嬲咗我

文: 程家健
2024.02.27

魔術師甄澤權(Louis Yan)的囡囡「小魔女」甄允菲(Kacy)現時10個月大,原來前日(25日)小Kacy參加BB爬行大賽,更順利勝出,勇奪人生中第一個冠軍,認真叻女,令Louis和太太喜出望外!

 

Louis前晚在社交網公布喜訊,原來他和太太Elffi為囡囡報名參加BB爬行大賽。只見小Kacy以《反斗奇兵》(Toy Story)的薯蛋頭「戰衣」上陣,比賽一開始,Louis以女兒喜歡的零食乳酪粒粒作餌,Kacy一見零食立即一馬當先,一邊笑一邊向爸爸努力爬,屁股扭扭,大髀用力划的樣子十分可愛。

 

誰知一開始快速爬行的Kacy,爬到一半突然哭起來!幸好她沒有停下腳步,喊住爬到終點,爸爸Louis立即抱起囡囡呵番!結果Kacy成功獲第一名,得到人生第一個獎盃。Louis寫道:「呢個小朋友竟然可以喺分組賽160個BB當中,以24秒嘅時間贏得第一名!爸爸媽媽好開心,我哋會一直陪你經歷人生更多嘅挑戰,希望你繼續快樂成長!」不少網民留言大讚Kacy叻女,張名雅更搞笑問Louis:「好勁!你係咪用咗魔法!」

Louis接受本網訪問,親解Kacy爬爬下突然爆喊的原因:「我諗係因為佢見我越叫越走,佢嬲咗我,Kacy平日都算係一個比較黐身嘅bb,成日都希望有人同佢玩。」他笑言不少育兒專家表示BB多爬行對腦部發展好,「我哋成日都有畀Kacy去會所嘅playhouse爬,可能因為咁佢進步神速,平日都係爬得比較快。」Louis笑言發現Kacy對音樂亦甚有興趣:「平日可能我哋成日播音樂畀佢聽,仲有啲節拍都幾勁,佢好似每次聽到音樂,就扭身扭勢un腳咁樣,唔知會唔會對跳舞同音樂有啲興趣。同埋睇條片都見到,佢好鍾意食零食,對食物都好有興趣。我都好想佢慢慢發掘天賦,最緊要可以做到自己鍾意嘅嘢。」

Kacy目前十個月大,Louis笑言時間過得好快:「我仲覺得佢好似出世無耐咁,每日仍然覺得好新鮮。疫情後我好多工作都回復番,多咗返內地同海外工作,反而辛苦晒太太同屋企人幫忙照顧bb,好在Kacy都錫住媽咪,唔算畀好多難題我哋。」早前Louis將自己童年照與Kacy的大頭相對比,父女猶如餅印,他笑說:「過年時屋企人拎返童年相出嚟睇,突然見到我一張童年相同kacy嘅近照一樣,連眼眉都似埋,覺得好神奇。好多人都話生女係似爸爸,咁我當然開心,但都好想佢大啲會似番媽咪。」

 

撰文:娛樂組
圖片來源:受訪者提供、magiclouisyan IG、magickacyyan IG

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓