退休盤|港男列7大要求搵$700萬退休盤 網民認為1點最重要

文: 程家健
2024.03.10

正所謂未雨綢繆,不少中年人士或已為退休生活作打算,有網民求推介適合退休屋苑,並列出自己的要求,引起熱議。網民盤點出幾大退休屋苑的條件,包括「近醫院」、「配套完善」、「環境清靜」等等。

同場加映:
管家王|沉淪毒癮住劏房40年 昔日古惑仔做劏房導賞員

有網民日前在「親子王國」討論區發文,表示自己年紀漸長,開始為未來的退休生活作打算,並列出自己的條件,換樓預算約700萬元,求推介適合退休的屋苑,

「想換間7百萬左右2房單位退休住,希望不是open kitchen(開放式廚房),有會所,樓齡10-15年內 (怕太舊再住就好多維修問題),有鐵路,唔好太多人,最好樓下有個小型商場,老咗想行下都唔使驚人多車多,有會所可以做運動。」

他表示心儀火炭御龍山或馬鞍山迎海,但或超出預算,故詢問一眾網民的意見,「大家有冇咩意見?」

網民盤點「退休盤」4大條件

帖文引起討論,網民紛紛留言數出心中認為適合退休的屋苑條件,當中有不少人認為社區配套完善相當重要,「最緊要社區生活配套好,日日可以落街飲茶買餸行公園,會所交通比較次要」、「年紀大我覺得最緊要係買嘢食嘢方便同平,最好近街市同商場」;另有網民認為最重要是「近醫院」及「近屋企人」,「覺得就近醫院都重要」、「退休我會選擇住在主要親人屋企附近,方便大家照應」。

有網民就認為退休盤環境重要,交通方便反而是其次,「退休唔需要交通太方便啦!我會揀愉景灣,真正適合退休嘅地方」、「珀麗灣,有山有水自成一角好舒服」。

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓