周柏豪囡囡唔想爸爸出遠門唱歌 父女檔轉行做消防 慘遭高層潑冷水

文: 程家健
2024.02.29

周柏豪近年已經將工作重心放在內地,也要時常飛去不同地方工作。他育有一子一女,再忙也會花時間陪伴仔女,令小朋友感受爸爸的愛,周柏豪經常在社交平台分享與仔女們的互動。大女周芯悅Sonya快將5歲,越來越有自己的思想,而且已經跟爸爸傾心事,講自己宏大的理想,當中也想爸爸陪伴自己一起做。

 

同場加映:孔德賢望年輕演員多磨練多進步 「作品唔可以抹走過去但睇到努力」

以往周柏豪工作忙碌,都會抽時間關心仔女,就算要去外地,也趁在搭飛機的空檔時間致電回家,他就曾經無奈表示,於飛機上刻意付費開Wi-Fi,致電回家,滿心歡喜接通電話,囡囡Sonya卻表示很忙碌,令周柏豪一場歡喜一場空。

周柏豪一對仔女十分喜歡去迪士尼玩,尤其是Sonya好喜歡卡通人物Elsa,周柏豪就經常跟仔女一起入樂園玩餐飽。而囡囡Sonya已適齡準備讀書,現時都要去學校進行面試,人仔細細已經有自己思想,夢想內都跟爸爸有關,希望跟周柏豪同做一件事,而且十分偉大。近日,周柏豪再分享與囡囡Sonya的交流,Sonya有日突然向周柏豪透露心聲,表示不想父親再唱歌,窩心地表示:「我唔想你返工搭飛機去好遠。」周柏豪詳細追問之下,覺得父親應該做甚麼工作。

原來她想跟爸爸一起去做消防員,想父女聯手:「我哋可以一齊去救人。」周柏豪聽得十分開心,而且哈哈大笑,還跟女兒解釋表示:「好喎。Daddy細個都好想自己大個做消防員。同埋消防員救好多人好偉大,但係就好辛苦好危險㗎。同埋消防員都要interview㗎,好似你interview 學校咁。

網民都搞笑表示支持周柏豪跟囡囡一起去做消防員,有人還留言笑謂,「做消防員我家會天天着火的啊」,不過唱片公司高層就留言潑冷水:「周爸B, 請你交埋你寫嘅歌錄埋音拍埋MV給我,先同芯姐去做消防員啦﹗!」

撰文:娛樂組

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓