鍾溥敏4年前被正印斥「拆散家庭」 才子徐緣遭千夫所指今仍愛得癡纏

文: 程家健
2024.03.04

現年38歲嘅鍾溥敏(Mandy)曾經參與2009年度香港小姐競選落選,不過當時就獲得最佳首飾演繹獎,之後都成為半個幕前人,擔任體育節目主持、編輯、記者同廣告內容創作等,至2016年開始參與電影演出。Mandy更同男友一同經營加大碼模特兒公司,而幾年前二人曾經因為桃色新聞齊齊上新聞,經歷「考驗」之後,二人如今仍然如膠似漆。

同場加映: 孔德賢望年輕演員多磨練多進步 「作品唔可以抹走過去但睇到努力」

身材逼爆嘅鍾溥敏不時都會喺社交平台大派福利,又會分享自己日常照以及同男友甜蜜旅行相,2022年情人節,佢就post出同男友合照放閃,留言:「更喜歡共患難的感覺,看到真實一面,才能走得更遠。祝大家情人節快樂!」鍾溥敏同男友可以話係「世界將我包圍,誓死都一齊」,事關二人喺2019年爆出戀情時,男方仲係有婦之夫!

現年47歲才子徐緣(徐俊文)4年前同細佢9年嘅Mandy傳緋間,而Mandy當時更被徐太於於FB點名「拆散了我的家」,徐緣事後於FB承認「做錯了」:「過往一直不懂得好好維繫感情,對太太和女兒有所虧欠,現在需要為自己的行為負責。」不過二人隨即就版被影到撓手行街,Mandy當時表示同徐緣只係工作有來往,指兩人冇拍拖,不涉及男女感情,對於徐緣承認虧欠太太同女兒,Mandy就指係佢兩個嘅感情事,應該唔係好關佢事。

Mandy當時否認做第三者,但就知對方傾緊離婚。之後再有自稱係徐緣當時老婆胞妹,在徐緣FB留言鬧爆:「你呢個人渣,由始至終你冇同我家姐及緣緣親自道歉過…呢頭叫我家姐畀時間你諗清楚,嗰頭同鍾溥敏去高雄。」

圖片來源:Instagram

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓