甄子丹再任「寶馬香港打吡大使」 愛女甄濟如入行做歌手:佢真係食呢行飯

文: 程家健
2024.03.01

年度馬壇盛事《寶馬香港打吡大賽》將於3月24日假沙田馬場隆重舉行,賽事總獎金更高達港幣2,600萬港元!今年再度邀得國際影星甄子丹擔任「寶馬香港打吡大使」,自2014年起他為打吡大賽拍攝過不同類型的宣傳片,不時走訪馬場「禁地」與馬匹或騎師交流。這次宣傳片有別過往,以甄子丹的操練日常及其演藝事業作為主軸,以自身經驗表達「專注」、「決心」及「堅持」三大致勝元素,貫穿他與賽馬團隊甚至馬匹本身,為爭取最佳成績的強者態度。

同場加映:孔德賢望年輕演員多磨練多進步 「作品唔可以抹走過去但睇到努力」

拍攝當日,其中一個鏡頭是甄子丹於木人樁前出拳、踢腿,這些動作對國際武打巨星的甄子丹來說當然是易如反掌,但他於正式roll機前,仍特意與導演、攝影師溝通,務求令每個鏡頭的擺位、取景及動作流暢而精準。拍攝時,除了大多數鏡頭是一take完成外,他更會比導演要求的動作做多少少,讓導演有更多鏡頭剪接用,如此細緻的工作態度,令整個拍攝過程相當順利。 甄子丹做事精準、專注,他直言是為了不想後悔:「時間寶貴、生命寶貴,如果每樣事唔精準去做,會有少少遺憾,你會話畀自己聽,點解初初你唔做得更好呢?所以而家嘅我,尤其我拍戲咁多年,我唔希望電影方面冇進步空間,所以我放更加多時間去做每個電影項目。」這份態度成為他的動力,時刻追求盡善盡美:「當然唔可以話perfect,但係你有心去做就自然有機會去做得更好。」

甄子丹對工作的熱誠態度令事業屢創高峰,再度獲邀成為「寶馬香港打吡大使」,甄子丹表示: 「再次成為打吡大使當然好開心、好榮幸、好難得!除了對馬會,我對打吡呢個盛事亦有一份多年嘅感情。」他提到宣傳片另一位主角——上屆《寶馬香港打吡大賽》冠軍賽駒「遨遊氣泡」,賽前雖然未被看好,但最終亦能奪得這份至高榮譽,甄子丹回想去年情景說:「我好記得亦好興奮,睇住佢(「遨遊氣泡」)跑出嚟,由大家唔睇好,到最後佢攞到個榮耀,我都戥佢哋好開心,其實係好勵志嘅例子。」他希望可以藉着賽馬運動,吸引年輕一代欣賞盛事之餘,更可從中看到信念、堅 持與努力的重要性,透過賽馬運動激勵他們。 現在的甄子丹成就非凡,但他坦言自己過去亦曾經不被看好,表示:「人唔會樣樣都一帆風順,一 定會有阻滯,甚至乎跌落地下,最重要保持信念、堅持同努力。機會嚟到,就可以勇往直前,爭取 到更高嘅高峰。」

對於「專注」、「決心」及「堅持」三大致勝元素,甄子丹指無論做任何事情,都應該有這三種信念:「唔好放棄,話畀自己聽,雖然過程唔係事事順暢,但會好快過去,之後就會有另一個高峰, 見到成功帶來嘅滿足感。只要抱住進取心,就會克服所有困難,做人亦如是,每日都要經歷好多小問題、困難甚至波折,但係唔緊要,最後你能夠過到呢一關,就會獲得更多。」家庭生活同樣幸福美滿的甄子丹,可說是人生勝利組。他笑謂婚姻生活不單純於專注、決心及堅持,這個階段的自己亦不需要刻意維繫,因為已經是「自動波」,不用記著,就像與生俱來。語 畢,流露甜蜜笑容,幸福之情不言而喻。

至於愛女甄濟如早前以歌手身份正式出道,作為開明好爸爸的甄子丹,認為每個父母亦會與子女分享自己的人生經驗,但是他認為讓子女親自闖闖更有意義:「而家後生仔女好聰明,佢哋有自己諗法,亦都應該畀佢哋嘗試自己去闖一闖。因為無論成與敗,一時嘅失敗唔等於將來唔會成功,有時有少少挫折反而知道人生條路點樣行,我同太太都用比較開明嘅方法同佢哋相處。」對於將來與女兒在演藝上的合作,甄子丹暫時沒有想法,並謂:「順其自然啦。初初我哋冇諗個女走呢行,的而且確由細到大佢好鍾意音樂,9歲開始唱歌,14歲已經寫咗好多首歌,呢方面的而且確係有天賦。最初好多唱片公司想簽佢,但我哋一直都想佢讀好啲書先,到後來我發覺佢真係食呢行飯,有呢方面嘅天賦,所以而家由佢享受吓先,汲取多啲經驗。」



撰文:娛樂組

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓