張致恒聲稱頂唔住網上「籌旗」 出示QRCode被網民斥「行乞」

文: 程家健
2024.03.02

張致恒(Steven)和雯雯一家六口絕對是「愛生事家庭」,由雯雯網上大鬧要離婚再戲劇性復合兼再再再懷孕開始,不斷都有是是非非,二人亦毫不避忌將家事放上網,成為網民的花生熱話。連日來,雯雯再沒有放負,不斷分享自己下廚的菜式,享受家庭生活,沒想到開心不足幾日又「嚟料」!

 

同場加映:孔德賢望年輕演員多磨練多進步 「作品唔可以抹走過去但睇到努力」

早前,Steven和雯雯忽然積極,Steven聲稱完成結紮手術,到性商店打工,然後跟雯雯一齊開YouTube頻道大講有味話題,沒想到又冇返工,而且YouTube合作短短時間又事敗中斷合作,雯雯聲稱一個人冇辦法同時照顧四個小朋友,所以不容許兩公婆一齊出去工作,後來又改口話已經請工人解決,照顧有自閉及過度活躍的囝囝,更聲稱懷疑自己有精神問題等等...

以為生活會改變?非也非也,昨日雯雯率先在IG Story留言說:「問題已經步向解決,但我過不到現在,究竟怎辦?不會有奇蹟,我該怎樣走下去?」似乎又有問題發生,明明說已經聘請工人姐姐,理論上Steven就可以外出工作,到底係咩問題呢?直至夜晚Steven直接在IG Story分享自己支付寶的戶口QR Code,並留言說:「我知道呢個唔係一個明智嘅決定,但係我真係已經去到頂唔順嘅地步,過埋呢個月所有嘢都可以回復正常,所以真係求大家幫吓手。」

網上討論區對他此舉大感不惑,不少人斥他是「網上行乞」,連出街行乞都懶,不過亦有網民表示同情,認為人不到絕路都不會走到這一步,希望他們一家六口能夠走出今次的難關。

撰文:娛樂組

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓