陳輝陽爆女歌手錄音惡行拒再合作 戙高腳食飯態度差:好冇禮貌

文: 程家健
2024.03.03

陳輝陽是著名作曲家,曾為香港樂壇寫出不少經典金曲,當中包括王菲《暗湧》、鄭秀文《終身美麗》、楊千嬅《少女的祈禱》、容祖兒《痛愛》、陳奕迅《K歌之王》、盧巧音《垃圾》、許志安及車婉婉《會過去的》、張學友及梅艷芳《相愛很難》等等,首首都是香港市民耳熟能詳。近日,陳輝陽接受24味YouTube節目《24/7TALK》訪問,大談為歌手錄音的趣事。

 

同場加映:孔德賢望年輕演員多磨練多進步 「作品唔可以抹走過去但睇到努力」

陳輝陽先講最鍾意合作的歌手,他指陳奕迅是不二之選,他說:「有兩種人,一係我好想同佢做嘢、好享受,另一種係以後唔想合作。陳奕迅唔淨係唱得好嗰種好,而係你畀你份作品佢,佢係將你個作品提升,佢係勁到一句歌詞可以有十幾種方式去演繹。同佢錄音有個動作要做,就係要先傾兩個鐘頭偈,有次佢一入嚟,問我可唔可以錄到12點,之後佢去打網球,打到3點再返嚟,我話我揸唔到主意,要問佢經理人,最終梗係唔得啦,佢有啲唔開心。你知唔知佢幾犀利?最終首歌兩、三Take就已經唱好晒,佢問我可唔可以打網球。同埋陳奕迅對音樂同音樂人尊重嗰份高度,係其他歌手搵唔到嘅。」

24味的Brian指不應該不尊重音樂人,陳輝陽笑指絕對有。他沒有開名公開一個拒絕再合作的女歌手錄音惡行,他說:「唱片公司叫我幫佢製作首歌,事前已經同我講佢唔唱得,我話明白呀喇!呢個歌手由踏入錄音室到離開一刻,所有過程我都記得,因為實在太難忘。佢一入嚟第一句說話話:『X,喺香港錄廣東歌都冇X用,我去咗台灣就唔會返嚟錄廣東歌!』呢句係第一句說話,我唔知佢係憤怒定咩。之後佢坐低,咁我準備吓先,佢唱歌又好得意,唔鍾意睇歌詞,鍾意作啲字落去,咁樣會唔啱呀喎,音唔啱、意思都唔啱,佢錄到咁上下,咁我叫佢不如唞唞休息下先,佢話:『唔停我要繼續唱!』直至中午放飯時間,佢都話唔食要繼續唱。咁我就叫Engineer入嚟撳掣畀你唱啦,點知撳到咁上下,佢就突然嗌肚餓要食飯,佢真係犀利,我好少見到香港女仔戙高隻腳食飯,嗰種豪邁同豪爽真係好少見。隨後,繼續錄咗好耐,我知錄唔到因為份詞都唔會錄得啱,呢個係最難忘一次經驗,唔想再合作!」24味的阿肥即時估:「哦,而家佢喺大陸都幾好吖嘛!」陳輝陽笑笑口沒有回應,而Brian笑言:「如果係咁,真係唔好開名,佢會被人鬧得好甘!」陳輝陽指就算在內地活動碰面,對方現時連招呼都不會打。

不少網友留言議論紛紛,不少人聽到豪邁就想起楊千嬅,不過楊千嬅跟陳輝陽合作多次,相信不是她,而在台灣錄過音、唱得不好加上態度問題,網友們茅頭都直指是張栢芝。

至於跟王菲和張學友頂級歌手合作,陳輝陽搞笑說:「張學友嗰種力量,第一句開口已經『嘩』一聲,好似你睇武俠小說,見住張無忌拎支劍出嚟嗰種刀風、氣魄,真係專業,呢一批歌手入錄音室前已經背好晒歌詞,而新一代好少見到。(王菲呢?)梗係好好啦,而家我不知幾後悔,(後悔冇合照?)唔係,好多時佢會將啲歌詞重新寫一次,但我冇Keep低,佢啲字好靚,靚到可以拍賣!」

陳輝陽認為「時間」才是好歌的最公平的證明,他以希治閣電影為例,雖然沒得到任何奧斯卡獎項,直至最後獲得終身成就獎,但他的電影對後世影響好深遠。

內容來源:https://www.youtube.com/watch?v=OMrDRZxZsdM&t=3411s

撰文:娛樂組

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓