愛回家丨嘉駿臉色差兼撞鬼索性削髮為僧? 印堂重現收好消息:唔到你唔信邪

文: 程家健
2024.03.05

在《愛回家之開心速遞》飾演「尋寶圖」實體店員工西就的演員嘉駿,近日在IG分享他剃頭的片段,並留言說:「看破紅塵!削髮為僧!」見到他的髮型師為他剷青,幾乎剃走所有頭髮,莫非是為新劇的新造型?隨後,他留言說:「早幾日我將啲頭髮鏟曬(晒)!好多人覺得好奇怪,我係咪為左新戲而鏟?為情所困?」

同場加映:Gi-Force演唱會補場|炎明熹大學成績表比預期中理想 投入工作未Feel到有追求者

嘉駿分享一個Whatsapp的對話內容,相中有一位工作人員召喚他拍劇李佳芯、譚俊彥等主演的劇集《麻雀樂園》,而且是連戲的角色,他留言說:「其實係我自從1月拍完《非份之罪》後,我自己同身邊嘅人都覺得我臉色唔好,我自己覺得我無咗精氣神,上禮拜係台灣又見到嘢,而我已經好幾年長頭髮,而啲頭髮一直都遮住我額頭,所以把心一橫鏟晒佢,將嗰所謂印堂露返出黎!鏟左唔夠72小時,今日就有好消息!嚟緊我將會拍攝《麻雀樂團》!所以,唔到你唔信邪!多謝TVB, 多謝珍姐,多謝監製Marco!」

嘉駿接受本網電話訪問,他表示:「新年放假期間,身邊好多朋友都話我面色唔好,連陳慧嫻有兩次錄《中年好聲音》見到我,都話我面色唔係咁好。我都覺得精氣神麻麻,上星期去台灣又見到啲污糟嘢,其實我由細到大都睇到,所以唔太驚,不過最近又見番...」他表示中國人覺得印堂被頭髮遮住不好,在髮型師的建議下直接剷青,「你都咪話唔信邪,剃完真係唔夠72小時就收到工作,唔知咁啱得咁橋定係真係關事,(驚唔驚影響接角色?)唔怕,我啲角色都唔係靚靚仔仔,應該冇問題!」

撰文:娛樂組

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!