再見‧枕邊人│李芷晴性感露3吋事業線勝張曦雯 甩純純兔形象面目猙獰備受讚賞

文: 程家健
2024.03.05

由馬德鐘、黃智雯、張曦雯、羅天宇、徐榮、 鄭俊弘、尹詩沛及杜燕歌等主演的新劇《再見‧枕邊人》,飾演已婚名模 Janey G的李芷晴,在昨晚(4日)一集演技大爆發之餘,其打扮性感野艷,身材驚為天人。平時多數包得密密實實,而且形象純潔的她,今次一露驚人。而她肉緊的表情亦十分突出,網民都大讚她的演技。

同場加映:Gi-Force演唱會補場|炎明熹大學成績表比預期中理想 投入工作未Feel到有追求者

李芷晴於昨晚兩線劇集都有份演出,在《愛回家之開心速遞》中,飾演Elaine的她,聯同其他同事以80年代夜總會風流女子打扮,透視裝仍然令上圍呼之欲出,搶晒其他人鏡頭。

而另一套劇《再見‧枕邊人》中,李芷晴飾演的Janey G陷入桃色醜聞,為向任公關的朱善美張曦雯展開報復,利用社團頭目大 Mike 哥手下陳晉久(麥秋成飾)擄走兩女, 欲拍朱善美「閃卡」。

李芷晴雖然僅出場不夠3分鐘,即成為整晚焦點,甫出場以低胸西裝造型亮相, 擁有好身材的芷晴將驕人優點表露無遺,更大騷白滑修長美腿,難怪在劇中成為 「富商殺手」,甚至連社團頭目也成功被收服,李芷晴坦言角色造型比想像中性感。同一幕戲張曦雯穿上圓領上衣,都不及李芷晴豐滿身材搶鏡。

今晚(5 日)一集李芷晴甚至與鄭啟泰上演車廂激吻戲,她分享與合作的感受,大讚對方是一位親切好前輩:「本身同泰哥合作過幾次,都覺得佢係一個好 親切、好好嘅前輩。佢會分享好多佢嘅經歷畀我哋聽,見到我哋新人比較緊張, 都會盡量同我哋傾多啲偈,放鬆心情,所以拍攝嘅時候都好順利。」

李芷晴為了拍這幾幕戲,在拍攝前刻意節食,務求以最佳效果上鏡:「其實我平時係一個好懶做運動嘅 人,多數都係靠控制飲食去減肥,之前試過用番薯做主要嘅澱粉質,亦都試過用 一個來自台灣嘅西柚餐,每餐都配合半個西柚,盡量減少食澱粉質,食多啲蛋白 質同埋菜。不過我覺得最好嘅減肥方法,一定要係持之以恆嘅方法,唔可以逼得 自己太緊,有陣時都要畀 cheat day 自己,如果唔係好容易會反彈。」 

撰文:娛樂組

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓