婚後事│王敏奕「最強小三」獲封最靚女主角 同角度閃變大10歲陳自瑤即比下去

文: 程家健
2024.03.06

由羅子溢、陳自瑤、黎諾懿、賴慰玲、羅天宇及王敏奕等人主演的無綫劇集《婚後事》,昨晚播出第7集,標題為「不忠罪大惡極」。王敏奕飾演靜海 Mira對潘善仁(羅子溢飾)關懷,使潘善仁失守出軌。王敏奕飾演既溫柔又主動的Mira,與羅子溢激吻兼有床戲。這套戲王敏奕收不少正評,討論區有網民盛讚她是「近年最靚電視劇女主角」,有樣更有演技。

同場加映:Gi-Force演唱會補場|炎明熹大學成績表比預期中理想 投入工作未Feel到有追求者

王敏奕在昨晚(5 日)播出一集,劇情講述潘善仁得知父親潘良(煒烈飾)患癌大受打擊,但又不獲明芯(陳自瑤飾)諒解,二人經常爭吵,不快的氣氛和壓力令潘善仁回到家後恍如行屍走肉。靜海 Mira出現,不但將潘善仁奉若神明,因二人能靈性溝通,加上性格主動、 外型討好,令潘善仁感到時刻被誘惑。

原本潘善仁不想像父親一樣不負責任、愧對家庭,一直竭力 壓抑慾望,可惜越壓抑、越催化,終於有一晚以為妻女外遊,Mira又碰巧主動「出擊」,潘善仁與Mira 熱吻兼過一個「浪漫一夜」。

王敏奕熱吻成為賣點之外,就連床戲也成為話題,因為潘善仁見到背部全裸的 Mira 後,「思想出軌」忍不住幻想與Mira 發生關係。羅子溢與王敏奕在床上熱吻,火辣辣親吻,王敏奕嬌嗲地叫一聲:「老公」,把潘善仁思想拉回現實,目前面對著的則是太太明芯,二人正在親熱中,原本大特寫影著王敏奕,鏡頭一轉變成陳自瑤。鏡頭很誠實,王敏奕與陳自瑤年齡上相差10年,卻實會有分別。

一直以來,王敏奕全因與曾志偉兒子曾國祥結婚,經常被指靠關係力捧。但今次憑這劇,獲得不少網民讚王敏奕又索又有演技,被推舉是「近年最靚電視劇女主角」,而且做得十分入戲,「做小三做得好淫」、「新抱仔要力捧」、「算係佢呢個年紀層啲女最top嗰班」。

而羅子溢演技亦被受表揚,當潘善仁被太太發現出軌後,他傷心又內疚立即雙眼通紅,低頭認錯,表現有如小朋友做錯事,獲網民大讚超級好戲,並力推子溢升呢視帝:「羅仲謙(子溢)今次演技出奇地好」、「佢對眼長期水汪汪,好似拍呢套劇拍到對眼腫晒咁,見到都覺得 慘」、「頭先 Feel 到謙仔一返屋企見到老婆通宵等佢、就有種判咗死刑嘅絕望 感」 、「今年最佳男主角」、「一秒眼紅」、「真係做到可以令人動容」、「佢根本就 係潘善仁,唔係演緊潘善仁」 、「眼濕濕做錯事個樣好好戲」、「死忍住唔出軌個 樣好真實」。

撰文:娛樂組

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓