西貢輕食推介!可愛迷你魚仔燒+即燒香脆焦糖吉士班戟

2017.09.23

放假入西貢放鬆身心也是個不錯的選擇,除了吃海鮮,市中心亦有不少小食店,值得一試!小編綜合了六間不同類型的小食店,之後去西貢想吃輕食就有好選擇了!

第 1 站 適泊魚燒

來自長洲的適泊魚燒大家應該都不陌生,可愛造型的魚仔燒絕對是店內招牌($20/4件|$45/10件|$60/14件)。店舖門口擺放著一部製作魚仔燒的機器,只需要加入蛋漿和餡料,機器就會自動焗好一個個魚仔燒,方便即叫即做。

魚仔燒一口大小,外型迷你,蛋糕鬆軟,入口微暖,內裡的吉士醬香滑不膩,加上其得意搶眼的魚仔形狀,絕對加分不少,難得每逢放學時段總是有學生排長龍購買!

另外格格燒亦是店內受歡迎的小食之一,有6款口味:原味、麻糬、朱古力、藍莓、紅莓、芝士,價錢約$20至$30。麻糬格格燒($25)製作需時約10分鐘,分上手熱辣辣,外皮香脆,內餡黑糖味麻糬,煙煙韌韌,黑糖味突出。


地址: 西貢西貢海傍廣場2號金寶閣13號地舖


第 2 站 夢幻工房

新開業不久的夢幻工房,店內裝潢走小清新風格,主打足料水果班戟。顧客可以按自己喜好選擇餅底、水果和雪糕口味,班戟亦有鹹甜之分。

焦糖吉士原味班戟 配自選雪糕($32),焦糖即燒,香脆焦香,吉士醬亦非常香滑!

士多啤梨香芋雪糕朱古力班戟($31)賣相似足一朵花,非常漂亮!朱古力班戟皮煙韌,帶微苦,中和雪糕和忌廉的甜味。

 

地址: 西貢福民路58-72號高富樓33號地下

第 3 站 金雞去骨海南雞專門店

金雞去骨海南雞專門店已經另有3間分店,但西貢總店的人氣依舊不減。店內主打去骨海南雞飯(跟湯 $49),去骨海南雞啖啖肉,雞肉嫩滑,完全不韌,雞皮亦很爽滑。

隨餐搭配3款醬汁,分別有薑蓉、酸辣醬及甜豉油,雞肉蘸醬更加惹味!油飯粒粒分明,亦加入炸乾蔥,味道更香!

龍眼冰(跟餐加配$16|單售$22)有大大粒龍眼肉,味道清甜。


地址: 西貢福民路(食街)34號地舖


第 4 站 Chip In Fish & Chips

西貢有名的英式炸魚薯條($75),大大份,魚肉加入啤酒生炸,外皮更加香脆,搭配他他醬,味道更豐富。

魚肉質地甚有驚喜,肉質彈牙紮實,毫不鬆散,加分不少!


地址: 西貢敬民街9號高勝樓地下11號舖


第 5 站 西貢咖啡餅店

熱辣辣冰火菠蘿油($16)是店內招牌,菠蘿包外皮鬆脆,內裡鬆軟,夾著香滑半溶牛油,非常滋味!

餅點不斷新鮮出爐,上枱仍然熱辣辣。另一熱賣葡撻($13)有多層酥皮,外皮香脆,帶有牛油香,蛋漿細滑不太甜。


地址: 西貢海傍廣場2號金寶閣6-7號舖地下


第 6 站 果感生活

小店主打清新水果梳打,配上不同新鮮水果即場打氣而成。必飲推介有熱情果檸檬梳打($28)味道酸甜清新,內有粒粒熱情果肉,口感豐富,解渴一流!

雜莓鮮橙梳打($28)味道同樣清新,惟果甜味不太突出。


地址: 西貢敬民街9號高勝樓地下13號舖


活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用🎁】RMK全新底妝系列!↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓【食在社群】免費請您食Buffet!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓