【粉嶺好去處】$40粉嶺影相掃街一日遊!壁畫村/雞脾包/黑糖珍珠手抓餅

文: 劉紀彤
2018.08.19

七彩繽紛的壁畫一向吸引,不過想睇壁畫都唔一定要遠赴台灣韓國,原來係香港粉嶺都有一條「香港壁畫村」!除了村內的小屋及牆壁畫滿壁畫之外,就連行入村內的小路都畫上七彩圖案,當中仲有為人熟悉的Minions、龍貓、hello kitty等卡通角色。今次就帶大家走入這一條港版壁畫村,假期可以去影下相,再出粉嶺掃街,嘆手掌大雞脾包、新興黑糖珍珠手抓餅及超抵$3陳皮魚蛋燒賣,$40就可以玩足一日,預算唔多的朋友都唔怕!

第 1 站 坪輋壁畫村  香港七彩繽紛壁畫藝術村

坪輋壁畫村內的小屋、牆壁、小路都畫滿七彩繽紛的插畫,沿途行入去仲會見到兩旁掛滿插畫指示牌,全部都係由坪洋新村的村民和多個團體合作自發創作。插畫除了有花朵、昆蟲之外,亦有村民的日常生活,例如打麻雀、食飯等圖案,仲有為人熟悉的Minions、龍貓、hello kitty等卡通角色,當中仲有一隻係坪輋站等車的龍貓,好有特色!入到去可以細心欣賞一下每一幅插畫,亦可以影下相。

 

*村內仍有村民居住,入去的遊客記得要尊重居民,不要影響居民生活,並自行帶走所有垃圾。另外不少村民都有養狗,怕狗人士要有心理準備。

 

詳情:https://hk.ulifestyle.com.hk/spot/detail/426011

即睇全文介紹

第 2 站 協香麵包西餅  手掌大雞脾包/菠蘿粒奶黃包

去完壁畫村出粉嶺可以試試非常出名的雞脾包,熱辣辣麵包包住原隻燒雞脾,雞脾鮮嫩多汁,份量算大,而且$8.5就買到,好抵食!如果唔想食雞脾包,可以選擇正宗菠蘿包($6.5),菠蘿包內有原粒菠蘿加奶黃餡,菠蘿包皮鬆脆可口,鍾意甜食的朋友可以試試~


地址:粉嶺聯和墟聯盛街24號地下

第 3 站 四眼仔腸粉  足料抵食街坊小食店

食完熱辣辣麵包行過對面就有一間平價街坊小食店,店內的魚蛋、燒賣、豬皮、粉果、牛肉球$3就買到,另外仲有$6四條腸粉,買齊咁多款一大碟都只係十幾蚊,足料抵食!而且小食店的魚蛋更是陳皮魚蛋,好有風味,值得一試~

 

地址:粉嶺和隆街40B號地下

第 4 站 臺道手抓餅專門店  黑糖珍珠手抓餅

近期黑糖珍珠鮮奶當道,不過原來除了飲品之外,仲有黑糖珍珠手抓餅!食完腸粉行過隔離就會見到臺道手抓餅專門店,專門店除了可以自選配料之外,現時更特別推出黑糖珍珠手抓餅,黑糖珍珠配上秘製醬料,加埋即製熱辣辣手抓餅,口感特別,不過味道就唔算太夾,黑糖珍珠迷可以試一試。

 

地址:粉嶺和隆街2-8號寶寧樓地下2B號舖

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓