【情人節禮物2019】5大入門級飾物品牌推介!SWAROVSKI/MaBelle/Pandora

文: 劉紀彤
2019.02.11

踏入情人節,除了諗下有咩慶祝節目,當然要買份禮物氹另一半開心啦!未諗到買咩禮物的男朋友唔使煩惱,今次推介5個大受女仔歡迎的飾物品牌,有齊手錶、頸鏈、戒指、手鏈、耳環等等多個選擇,而且以下精選的禮物都係入門級品牌產品,價錢合理,男朋友買得開心,女朋友收到又開心!

第 1 站 Oliver-Burton

近年大熱的Olivia-Burton,最有人氣相信係花花圖案設計手錶,花紋和配色款式又多又百搭,而且價錢都只係大約港幣$700至$1000左右就買到一隻,想買手錶給女朋友的話不妨考慮一下。

除了於網上購買,香港亦有門市如The Unit Store可以即時買到!

 

 

 

第 2 站 Swarovski

 

如果女朋友喜歡水晶、玻璃設計的飾物的話,就可以睇睇Swarovski,經典天鵝logo更象徵對愛情的忠誠,情人節收到一定好感動!

 

 

第 3 站 MaBelle

 

MaBelle今年推出了幾款情侶飾品,男女朋友一齊用夠晒sweet

 

 

第 4 站 Pandora

 

如果唔太了解女朋友口味,不妨考慮一下Pandora的手鏈,因為Pandora手鏈的每一粒串飾都可以自由配搭,買了之後可以同女朋友一齊選擇串飾就唔怕揀錯啦!除了手鏈亦有其他首飾如戒指、耳環、頸鍊等。

 

 

第 5 站 Tiffany & Co.

作為歷史悠久的首飾品牌,Tiffany Co.的名氣令所有女性都喜愛不已。以下幾款簡約精緻的Tiffany飾物都好抵買,當中有不少設計有 ‘Love’和心心的元素,部份產品仲有刻名服務,情人節送就最啱啦。

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓