【年宵2019】觀塘年宵花市搶先睇!10大豬仔精品+美食檔

文: Eunice Lam
2019.01.31

港九新界15大年宵市場已經開鑼,除了行維園年宵及旺角花墟外,其他區的年宵市場都係不錯的選擇,今次為大家現場直擊觀塘年宵市場及花市!觀塘年宵有129個攤位,乾貨攤位佔43個及有2個熟食攤位。當中有不少攤檔都以豬年做主題,售賣多款得意豬仔造型精品,住附近的朋友不妨去行下觀塘年宵啦!

第 1 站 87及88號攤檔

這檔是由《學是學非》一班主持人開設,售賣印有她們樣貌的周邊商品及多款豬年精品,如攬枕、風車、識郁的豬仔耳朵、地墊等,Fans記得去支持下啦!

第 2 站 89號攤檔

由中學生經營的攤檔,主要售賣豬仔產品,有豬仔文具、公仔、攬枕等,款式可愛。

第 3 站 99號攤檔

主要售賣豬仔產品,推介三款得意的豬仔暖手枕,暖手枕上印有祝福語,如「祝你早日出pool」、「豬肥屋潤」等,可以買嚟送俾朋友!

第 4 站 100號攤檔

同樣以售賣豬仔產品為主,推介各款可愛豬年公仔,大家不妨去睇下啦。

第 5 站 117號攤檔

這檔售賣多款潮語揮春,如「科科攞A」、「食極唔肥」、「發到豬頭」、「撈咩都掂」、「衝3爆4」、「出pool成功」等,十分搞鬼!

第 6 站 116號攤檔

這檔主要售賣豬仔產品,包括:豬pat pat斜揹袋、豬pat pat暖手枕、除衫豬仔、豬仔頭箍等,好得意啊!

第 7 站 120號攤檔

這檔是自家設計的品牌,用了不同款式的布製成各種電話套、卡套、證件套、鎖匙扣等,十分精美,去行觀塘年宵時不妨去睇下。

第 8 站 127號攤檔

這檔售賣招財貓攬枕為主,拉開攬枕發現可以變成一張毛毯,啱晒冬天用。

第 9 站 小食檔攤檔

行完年宵肚餓的話,可以去小食攤檔醫肚,共2檔攤檔,提供多種小食,如炒牛柳粒、烤原條魷魚、足料芝士蟹棒玉子燒、台灣蚵仔煎、炒豬手、雞翅包飯、爆谷等,好吸引啊!

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓