30款$1500以下粉紅/玫瑰金手錶推介!精選4大平價人氣飾物品牌

文: 劉紀彤
2019.02.25

唔少女仔都鍾意戴手鏈、手錶等等小飾物襯衫,當中粉紅色及玫瑰金色手錶極具人氣,不論是走甜美、成熟風格的少女都能輕鬆配搭。今次就為大家精選了4大平價人氣飾物品牌的粉紅、玫瑰金色手錶,包括有Paul Hewitt、Rosefield、Olivia Burton及Daniel Wellington,30款手錶都係約$1500內就買到,新一年大家可以買返隻錶,實用又有氣質!

第 1 站 Paul Hewitt

德國配飾品牌Paul Hewitt的船錨圖案手鏈於各地都好受歡迎,相信大家都唔陌生,不過除了手鏈之外,手錶設計一樣時尚特別。粉紅色錶帶配上珍珠、大理石紋理錶面,簡約之餘又不失特色,日常戴又靚又易襯。

 

圖片來源/購買網址:Paul Hewitt

第 2 站 Rosefield

Rosefield可能比較少見,不過其品牌都有推出唔少粉紅色及玫瑰金設計的手錶,更有全新Pantone色系的珊瑚粉紅色,設計低調易襯唔會過於花巧,返工出街戴都得,而且最平$500就有一隻,好抵買!

 

圖片來源/購買網址:Rosefield

第 3 站 Olivia Burton

近年最具人氣之一的女裝手錶品牌相信都不能不提Olivia Burton,錶面的花朵、動物圖案非常精緻,吸引一班少女粉絲!不同花紋圖案配以粉、白色設計,可愛又特別,鍾意有小小花款的朋友可以考慮一下~

 

圖片來源/購買網址:Olivia Burton

第 4 站 Daniel Wellington

Daniel Wellington近年在香港十分流行,唔少年輕男女都有一隻,當中直間設計尼龍錶帶更係品牌的賣點,幾款粉紅色設計手錶配埋粉紅、藍、白間更加特別搶眼。

 

圖片來源/購買網址:Daniel Wellington

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送00旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用

去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用<div class=
去玩不是夢~↓" width="480" height="150">

↓【食在社群】免費請您食Buffet!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓