【香港夾公仔機】精選全港7大夾公仔店!24小時通宵任夾/日版公仔/新手都夾到

文: Eunice Lam
2019.08.02

不少人去日本旅行都會去夾公仔店挑戰,機內的各款可愛公仔總有一股魔力吸引人去玩。以下就為大家精選了全港7大夾公仔店,有得夾日本直送公仔、零食、模型等,唔駛飛去日本,可以近近地滿足一下夾公仔癮!當中更有24小時通宵營業,大家想幾時玩都得~

第 1 站 旺角娃娃星球旗艦店

旺角大型夾公仔機店「娃娃星球旺角創興旗艦店」,樓高兩層,近90部夾公仔機,仲會24小時通宵營業俾大家任夾!店內提供一系列卡通人物公仔,仲有自助兌換機方便大家兌錢,快啲約埋朋友去挑戰,滿足一下夾公仔癮!公仔款式多,如Minions、迪士尼公仔、Kakao Friends、Sanrio、寵物小精靈、蠟筆小新、鬆弛熊、多啦A夢、Avengers、柴犬等,一定揀到心頭好。>>詳情<< 

地址:旺角砵蘭街170號地鋪全棟

第 2 站 銅鑼灣Planet J Hong Kong

冒險樂園旗下新店Planet J Hong Kong進駐銅鑼灣時代廣場!新店佔地一萬呎,設有多款遊樂設施,如Crazy Cart飄移車場、彈跳迷宮,以及各式遊戲機等。另外,有多款大型及迷你夾公仔機。>>詳情<<

地址:銅鑼灣時代廣場Square on 9F (以9/F LEGO店旁扶手電梯前往)

第 3 站 尖沙咀娃娃星球 WaWa Planet

大型夾公仔店「娃娃星球 WaWa Planet」位於尖沙咀,有100部夾公仔機,可以夾不同款式的公仔、零食、模型等。夾公仔機的難易度全部都設定為容易到中等級,更有「保夾」價錢,就算新手都可以挑戰!>>詳情<<

地址:尖沙咀 金馬倫道 首都廣場 2/F

第 4 站 NAMCO

日本人氣NAMCO自從登陸香港後一直大受歡迎,至今已在香港開設了7間分店。除了各式遊戲機外,最具人氣的便是多款夾公仔機,而且機內不少公仔都是日版,香港並不容易買到。

分店地址:
1. NAMCO PopCorn店
將軍澳唐俊街9號PopCorn 2期1樓F111及F112舖
2. NAMCO 杏花新城店
柴灣盛泰道100號杏花新城2樓204 A&B號鋪
3. NAMCO朗豪坊店
旺角朗豪坊9樓03-11號舖
4. NAMCO荃新天地店
荃灣荃新天地2期UG層UG26-28及UG37-38號舖
5. NAMCO愉景新城店
荃灣D.PARK愉景新城2樓2071號舖
6. NAMCO樂富廣場店
樂富廣場一期3樓UNY玩具部對面
7. Namco何文田廣場店
何文田佛光街80號何文田廣場3樓322-323號舖

第 5 站 元朗Cutie Shop

元朗的Cutie Shop設有多部夾公仔機,最大賣點是店內的公仔大部分都是從日本直送的日版公仔,而且大多是受港人喜愛的卡通人物,非常高質。

地址:元朗青山公路234-242號福德樓地下4號舖


第 6 站 Gotcha

Gotcha在鑽石山、將軍澳、石門及荃灣都有分店,同樣主打日本直送的公仔,亦有其他精品可以夾,更會不定期在其FB專頁更新最新款式,例如最近就有白色多啦A夢。

分店地址:
鑽石山店 - 鑽石山荷里活廣場2樓243號舖
將軍澳店 - 將軍澳廣場2樓2-077-078號舖
石門店 - 石門京瑞廣場1期2樓263號舖
荃灣店 - 荃灣廣場4樓436號


第 7 站 冒險樂園

如果上述介紹的夾公仔店位置不接近大家,大家亦可以選擇到冒險樂園夾公仔。雖然冒險樂園主打各式遊戲機,但亦有夾公仔機可以玩,而且分店多,總有一個係大家附近。

分店地址:按此

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓