【復活節好去處2019】全港5大花系主題餐廳推介 Sean Cafe/只zi/荷華庭園景

文: Toby Mok
2019.03.29

復活節2019又就快到,好多情侶在復活節假期出街的節目都是行街食飯睇戲,餐廳食極都覺得毫無新意?今次就為大家推介5大特色餐廳,包括Dear Lilly、Sean Cafe、只zi、Polygon等等,全部餐廳都以花系為主題,十分浪漫,適合一眾情人在復活節假期時去影相打卡,一齊睇吓這些靚景cafe的詳細地址及價錢。

第 1 站 Dear Lilly

Dear Lilly是以情書、首飾盒為主題的頂樓玻璃屋,酒吧中擺放了填滿花朵的復古香水瓶、情書和古董裝飾品,地板更刻有情書摘錄。另外亦設有戶外座位,室內室外都望到海景。店內更有心形復古珠寶首飾盒的廂座,好浪漫呀~部分食物都以花為主題,外表吸引,按下圖睇有咩食及價錢。


營業時間:星期一至三11:30 - 23:00;星期四至六11:30 - 01:00;星期日11:30 - 00:00
地址:中環金融街8號國際金融中心商場4樓4010鋪

第 2 站 Sean Cafe

Sean Cafe是間以花系為主題的為主題的Cafe,店內雖然空間不大,但佈置勝在有心思,有不少花系主題裝飾,令環境加分。Cafe的食物是以花為主題,每款賣相都相當吸引,店內的玫瑰Pancake,造型溶化少女心外,食落仲有淡淡玫瑰香味,另外亦有其他以花為主題的特飲,全部賣相都好吸睛,同情侶去就啱feel啦,按圖睇食物及價錢~


營業時間:星期一至六:12nn-10:30pm/星期日:12nn-6pm
地址:尖沙咀漆咸道南29-31號溫莎大廈地下12A號舖

第 3 站 只zi

Café室內環境設計簡約舒適,另有戶外座位,同樣有靚景,適合同男女朋友一齊影靚相。店內有多款輕食及特色飲品,包括有貓太子貓耳朵、玫瑰草莓梳打、燒棉花糖鮮奶焙茶和燒棉花糖鮮奶抹茶等等,當然仲有其他輕食同甜品啦,按圖睇詳情。

營業時間:星期一至四、日:12nn-10:30pm/星期五至六:12nn-11pm

地址: 尖沙咀加連威老道66-76號威華大廈4樓402室

即睇全文介紹

第 4 站 荷華庭園景

荷華庭園景餐廳,以自然園林景色為主,戶外靚景有木屋、花亭、池塘及小橋,戶外用餐區環境寬敞,設有多個庭園盆景,可以坐木屋及池塘邊歎美食,亦設有不同主題的涼亭,餐廳設有午餐套餐,包括頭盤及主菜,有飯及意粉等選擇,喜歡戶外靚景的朋友可以約伴侶去影相嘆美食。

營業時間: 大埔林村放馬莆43號地下

地址:星期一至日:11am-11pm

即睇全文介紹

第 5 站 Polygon

Polygon是間走工業風的cafe,店內仲有一個露天秘密花園,環境休閒舒適,可以同伴侶歎住下午茶傾計。店內亦有不少咖啡和輕食供應,等大家可以過一個悠閒下午。按下圖睇有咩食及價錢。


營業時間: 西環西營盤第二街14號地舖
地址:星期一至日:7am-8pm

即睇全文介紹

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓