【西貢美食】西貢6大靚景cafe推介 Little Cove Espresso/Cafe Alley/一起果醬

文: Toby Mok
2019.07.06

好多人去西貢喜歡行山、搭小船到小島遊覽、出海釣魚、釣墨魚等等,不過西貢除了有多種户外活動俾運動愛好者去玩之外,其實都有其他地方適合靜態人士去放鬆一下。今次就為大家介紹西貢6大靚景café,等不喜歡室外活動的朋友都可以到西貢的咖啡店內休閒地歎下午茶過一日,即睇西貢有咩靚景café推介!

第 1 站 Padstow Restaurant & Bar

咖啡店是間粉藍色3層小屋, 小屋最上層更設有圓拱型露台,外型搶眼,極具歐陸風情。店舖以西餐為主,意粉、漢堡、沙律等都有,份量相對算多,同三五好友share食就最適合啦。

地址:西貢白沙灣112號

營業時間:星期一至四11:30 - 23:00;星期五至六 11:00 - 00:00;星期日 11:30 - 23:00 

資料及圖片來源:Padstow Restaurant & Bar

第 2 站 Little Cove Espresso

Little Cove Expresso 是間充滿歐陸風情的純白色cafe,售出多款外表吸引的輕食,烤雞牛油果沙律,沾上醬汁一起食十分惹味。另外亦有顏色鮮豔的開心果香蕉冰沙杯同煙三文魚多士,全部份量不少,可同朋友一邊歎住咖啡慢慢歎美食,按下圖睇cafe環境同有咩食。
地址:西貢西貢海旁廣場兆日樓地下1-2號舖
營業時間:星期一至日 07:30 - 18:00

第 3 站 Cafe Alley

咖啡店位於西貢舊墟,裝修簡約,主打白色木系風,感覺清新,不少客人亦會在店前的露天位置影靚相。Café主要售賣多種咖啡和輕食,例如沙律、意粉、蛋糕等等。

營業時間:星期一至二 10:00 - 19:30星期三 全日休息 星期四至五 10:00 - 19:30星期六至日 10:00 - 21:30

地址:西貢海傍街3號地舖

資料及圖片來源:Cafe Alley

第 4 站 Blacksmith Coffee Shop

Blacksmith Coffee Shop是一間純黑咖啡店,除了售賣多款輕食外,咖啡店亦會定期都會舉辦一些工作坊或藝術展覽等大家可以一邊歎輕食一邊欣賞藝術品,過一個悠閒週末,按下圖睇cafe環境同有咩食。

營業時間:星期一至五07:00 - 18:00;星期六至日09:30 - 19:30;公眾假期09:30 - 19:30

地址:西貢市場街17號地下

第 5 站 一起果醬

Let's Jam是間以果醬為主題的小店,果醬由店主炮製,而所售賣的食物同樣亦以果醬為主題,而「果醬九官格多士」更是店內的招牌菜,一次過可以試到9種不同口味的果醬,夠哂特別!而店舖外牆裝修以粉藍色為主,門前亦擺放著一架粉藍色單車為「生招牌」,大家可以去影靚相。

地址:西貢市場街9號地下

營業時間:星期一至五 10:00 - 20:00;星期六至日 09:00 - 21:00

資料及圖片來源:一起果醬

第 6 站 Nowhere Man

Nowhere Man是間最近新開的小店,門外有一小片草地,店面亦不時掛上不同盆栽,感覺清新。而店舖主要提供多款輕食、甜品及咖啡,當中的蝦多士配麵包亦得到不少客人的喜愛。

地址:西貢西貢市場街36號地舖

營業時間:星期一至五10:00 - 22:00;星期六至日08:00 - 22:00

資料及圖片來源:Nowhere Man

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓