【尖沙咀美食】尖沙咀7大靚景cafe咖啡店推介!Sean cafe/只/鳥語/草民

文: Toby Mok
2019.07.27

尖沙咀一向食肆林立,多間過江龍美食餐廳都在香港尖沙咀開設餐廳分店,不過尖沙咀除了有不少過江龍美食外,亦有好多Cafe,今次就為大家整合了香港尖沙咀區7大抵食靚景咖啡店Cafe精選推介,等大家去尖沙咀可以食餐廳美食外,亦可以Cafe作為另一個覓食選擇。今次就為大家介紹別具特色的cafe,包括鳥語、草民、L' Tea Room、White Button Café等等,一齊睇香港尖沙咀有咩Cafe咖啡店推介!

第 1 站 鳥語

鳥語以石牆及木質枱凳作為店內布置,設有梳化、榻榻米座位,別具日式風味。而食物亦十分有特色,有豬仔咖啡、以富士山為造型的咖哩飯、紅菜頭天使麵等,全部外表都十分吸引,大家可以一邊食一邊影靚相。

 

地址:尖沙咀厚福街12-12A號藍馬商業大廈10樓

營業時間:星期一至四12:00 - 22:00 ;星期五至六 12:00 - 23:00 ;星期日12:00 - 22:00

資料及圖片來源:鳥語

第 2 站 草民

草民裝修以木質材為主,店內部分位置亦鋪有草地及一間小木屋,風格清新。店內有售多款主食,包括意粉、三文魚飯等,當然亦有甜品及特色咖啡供應,假期去店內悠閒地過一天都亦是個不錯的選擇。

地址:尖沙咀厚福街12-12A號藍馬商業大廈9樓

營業時間:星期二至日 12:00 - 22:30

資料及圖片來源:草民

第 3 站 L' Tea Room

Cafe以花為主題,店內亦有不少花系布置及裝飾,恍如置身玫瑰花園之中。Cafe主要提供多款下午茶tea set,而茶點亦相當精緻。而店內亦有影相位,大家可以一邊歎下午茶一邊影相。

地址:尖沙咀宜昌街6號2樓 

營業時間:星期一至五 14:30 - 18:00;星期六至日 13:00 - 18:00

資料及圖片來源:L' Tea Room

第 4 站 Co-Dining Space

店舖主打小清新風格,以金屬配合木材裝修為主,cafe 光線充足,位置亦寬敞。店內除了有多士、漢堡包等輕食外,亦有意大利飯、燒雞等美食,大家可以約朋友去試試。

地址:尖沙咀廣東道82-84號流尚坊11樓

營業時間:星期一至五 11:30 - 18:00

資料及圖片來源:Co-Dining Space

第 5 站 White Button Café

Cafe裝修以粉色秋為主,一入到門口仲有1大塊粉紅色霓虹燈牆俾大家可以食完甜品後影靚相。店舖售有多款千層蛋糕,比較特別的有珍珠奶茶味千層蛋糕,珍珠煙韌,頗有咬口。嫌唔夠喉的可以試埋抹茶千層蛋糕,抹茶味濃,不過味道稍甜。

地址:尖沙咀亞士厘道23號雅士利中心12樓

營業時間:星期一至日:12nn-10pm

即睇全文介紹

第 6 站 只zi

Café室內環境設計簡約舒適,另有戶外座位,同樣有靚景,適合同男女朋友一齊影靚相。店內有多款輕食及特色飲品,包括有貓太子貓耳朵、玫瑰草莓梳打、燒棉花糖鮮奶焙茶和燒棉花糖鮮奶抹茶等等,歎完美食仲可以叫埋甜品,玫瑰草莓醬窩夫配焦糖雪糕,竹炭窩夫面淋上玫瑰草莓醬,食落外層內軟!

地址:尖沙咀加連威老道66-76號威華大廈4樓402室

營業時間:星期一至四、日:12nn-10:30pm/星期五至六:12nn-11pm


即睇全文介紹

第 7 站 Sean cafe

Sean cafe以花系為主題,店內雖然空間不大,但佈置勝在有心思,有不少花系主題裝飾,令環境加分。Cafe的食物是以花為主題,每款賣相都相當吸引,造型溶化少女心。另外亦有其他以花為主題的特飲,全部賣相都好吸睛,同情侶去就啱feel啦! 

地址:尖沙咀漆咸道南29-31號溫莎大廈地下12A號舖 

營業時間:星期一至六:12nn-10:30pm/星期日:12nn-6pm

即睇全文介紹

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓