【海鮮蒸氣鍋推介】5大餐廳$230有找海鮮蒸氣鍋推薦 兼歎刺身/大閘蟹/火鍋配料

文: Toby Mok
2020.11.19

最近天氣轉涼,不少人都喜歡約朋友去打邊爐暖暖身,嫌食火鍋不夠健康的話,可以試試海鮮蒸氣鍋,可以食到食物的原汁原味外,更比起用濃郁湯底食火鍋較健康。今次就為大家推介5大$200有找海鮮蒸氣鍋,除了可以食到各款新鮮海鮮,包括:鮑魚、帶子、肉蟹、海蝦、桶蠔等美食外,更可以歎埋大閘蟹、刺身、八寶蒸飯、乳鴿等美食!即睇2020年5大抵食海鮮蒸氣鍋推介。

第 1 站 鍋心八鮮蒸鍋

鍋心八鮮蒸鍋可以抵價$228食到兩款廚師指定加六款自選時令海鮮,共八款海鮮,包括:鮑魚、海蝦、魷魚、肉蟹等等。店舖亦十分貼心,於入座時會每人送一盅燉足六小時足料靚湯,之後仲包埋八寶蒸飯及時令甜品,夠晒滿足,按下圖睇餐廳美食及詳細餐牌。

地址:太子花園街207-209號地舖/觀塘馬蹄徑5號寶峯大廈地下連一樓

電話:28862334

資料及圖片來源:鍋心八鮮蒸鍋


 

第 2 站 壹蒸鍋

壹蒸鍋是間放題海鮮蒸氣鍋餐廳,最平$159就可以食到海鮮蒸鍋加打邊爐。食完海鮮更可以任點多款蒸品及火鍋配料,包括:海蜆、黑豚肉、雪花肥牛、花膠、海蝦等等,全部任食!嫌唔夠飽仲可以加錢食埋刺身添,一次過滿足大家多個願望!按下圖睇餐廳美食及詳細餐牌。

地址:旺角西洋菜街1號兆萬中心15樓

電話:29899433

資料及圖片來源:壹蒸鍋


 

第 3 站 船渦

船渦設有全港首間一人一鍋蒸氣火鍋,主打多款海鮮套餐,會有蟹、帶子、龍蝦等海鮮可以選擇,食物因不同套餐而有所不同,蒸完海鮮之後仲可以選擇加入白粥或火鍋湯底,更有安格斯牛肉、雞腿肉、豬腩片和各種手打丸類的配料可選擇。當中「九品芝麻套餐」更只需$188就可以吃足七款海鮮,有齊蟹,黃金蚌,蝦,鮮魚片,白蜆,鮑魚及大蜆,跟餐還有美國肥牛,特色點心及蔬菜拼盤,十分抵食!另外,餐廳最近更推出「橫行無忌套餐」,套餐包括有:2隻約重四兩半大閘蟹,另外更有八款海鮮、肉類、特色丸類、蔬菜拼甜品等等,之後仲可以加魚湯打邊爐又或者選擇粥底添,按下圖睇餐廳美食及詳細餐牌。

地址:銅鑼灣謝斐道500號維安商業大廈3樓

電話:28850268

資料及圖片來源:船渦

 

第 4 站 辣蟹莊

辣蟹莊的海鮮蒸氣鍋底層為綿密粥底,蒸海鮮所流出的精華會滴落下層的白粥中,令白粥吸收所有海鮮精華,夠晒鮮味。除了可以加錢食日本元貝、美國桶蠔、鮑魚、貴花蚌等海鮮外,大家更可加錢追加燒腩仔、燻蹄、乳鴿、叉燒等中式美食,按下圖睇餐廳美食及詳細餐牌。

地址:觀塘開源道55號開聯中心A座地下6C-6D號舖

電話:39967282/23416226

資料及圖片來源:辣蟹莊

 

第 5 站 九重鮮

主打韓式海鮮蒸氣火鍋的九重鮮主打蒸鍋及串燒烤肉海鮮,最平$198就可以任食白蜆、沙蜆、海蝦。海鮮塔選用新鮮食材,除了可以食到海鮮本身的濃厚鮮味外、亦可試試再配以店舖特製的凍海鮮醬汁一齊食,提升鮮味,按下圖睇餐廳美食及詳細餐牌。

地址:紅磡黃埔天地聚寶坊(第11期)地下G26號舖

電話:23210188

資料及圖片來源:九重鮮


 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓