任食BBQ大閘蟹!銅鑼灣肆樓限定燒烤放題

2015.09.30

>>>>> 試食報告
>>>>> 
6大烤蟹技巧

 

圖:FB@肆樓 FORTH FLOOR Grill & Bar

銅鑼灣一間樓上酒吧「肆樓」推出限定BBQ大閘蟹放題,顧客可於120分鐘內任食大閘蟹,配一碟燒烤食品之餘,更可任飲非酒精飲品及薑味特色酒,每位$380(另收加一),須於2日或之前訂位。

放題分兩個時段,分別為6:30pm-8:30pm及8:45pm-10:45pm,有興趣的話亦可以負責人夾夾時間享用午市放題。

坊間的任食大閘蟹套餐一般都由$350-$400,大多都只配一至兩款小食,「肆樓」的BBQ大閘蟹放題有創意之餘,亦似乎幾抵食,小編在炎熱的天氣下率先試食,有讚有彈,即看《試食報告》

想自己買蟹燒/蒸的話都可向負責人訂購,訂購方法及燒蟹6大貼士 >>按此<< 。

 

食大閘蟹前不妨看看《13件你未必知道的事》! 

小編往年於其他餐廳食大閘蟹放題「中過伏」,蟹總是十分瘦弱,沒什麼膏,而且膏腥腥臭臭,味道不討好。想不到「肆樓」的BBQ大閘蟹放題帶來一點驚喜!

樓上酒吧的座位有限,只供4枱客人同時燒烤,想食的話就一定要提早預約,walk-in的話絕大可能無位,掃興就不好了。

酒吧不大,但室外燒烤空間不算迫狹,奈何最近天氣還有點熱,即使有冷風機都成身大汗,建議還是等10月中才後,那時的大閘蟹應該會更肥美呢!

負責人會起爐及燒第一轉大閘蟹,同時教客人燒蟹的技巧,跟着《6大貼士》,大概15-20分鐘就有得食,等蟹期間可先食其他BBQ食品,味道一般。

全部大閘蟹都超過3兩,小編食起上來甚至覺得部分接近4兩,7隻中有5隻爆膏,成績不錯!

>>>>> 即看燒蟹6大貼士 

圖:FB@I-Crab大閘蟹

想自己買大閘蟹回家蒸/燒的話,可向i-crab訂購,$1000十二隻,每隻5-5.5兩,隨盒附送蟹醋和蟹具,>>按此<< 訂購。 

 

1. 揀蟹公

不似蟹乸,蟹公的膏較軟身,烤熟後才不會又乾又硬!

2. 3-4兩蟹最好

大大隻反而會燒得不好,很難掌握大閘蟹烤熟的程度。

3. 心急無用

自己買蟹BBQ的話當然不會心急,任食的話就不同了,記住,心急都無用,隻隻都燒燶幾無謂!

4. 先燒蟹肚

就好像蒸蟹一樣,而且要先將眼睛那一面向外,記得不要把放在最猛火的位置上。

5. 蟹腳易燶

大火的話蟹腳會很易燒焦,燶了的話就捨棄它剪掉它吧(反正你都未必會食),未得燶味滲入蟹身。

6. 漲起代表熟

隻隻蟹的大小都略有不同,3-3.5兩蟹大概要15-20分鐘,懶得計時的話就看看蟹身有無漲起,蟹奄有點分離的話即可。

>>>>> 返回《主頁》。 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓