神沙都換得!找換店老闆:「我太有良心...」

文: 9527
2015.03.09

文: M!C

 

每次去完旅行,總會用剩啲碎銀 (又名神沙),如果你好鍾意個地方,當然可以儲起做紀念,又或者留番下次用;但去完「一次就夠」嘅地方,大多數人都唔知點處理。深水埗近排開咗間找換店,話神沙外幣都換得,係咪咁堅先?一於去現場望望。

 

深水埗深之都商場嘅「發達鳥」找換店,2015年1月開業,店內由人民幣、台幣、日元、韓圜到紐西蘭元都有得換,主打去短線旅遊熱點嘅港人。

廢話少講,個價靚唔靚?就用佢同中環「百年」一較高下。以3月3日為例,「發達鳥」港元兌日元係0.6495,同百年一樣;兌人民幣嘅話「百年」就會再抵少少(「發達鳥」:80.9/「百年」:81.0),但兌韓圜或台幣「發達鳥」都靚價過「百年」,看來甚具競爭力,「發達鳥」老闆Eric亦言日元同人民幣最多人兌換。

  

不過,我們已經有「百年」,你還有什麼賣點?「有!百年或銀行全部五、六點就收工,但我呢間開到夜晚八點。如果有預約交易,等到你九點都得!

 

不過,神沙個Rate特別貴...

既然「發達鳥」以「全港第一/唯一銀仔都收嘅找換店」自居,一於就試下去兌啲神沙。咦,原來換神沙個rate會特別貴。舉例說,221台幣神沙,只兌到$43.2港幣(匯率5.11!),「發達鳥」老闆Eric也直認不諱:「個兌率的確唔高,不過有啲銀仔你放屋企始終無用,不如同我兌番港紙好過。而且我獨市嘛,總有人需要換嘅。」

當日兌換了台幣跟坡紙,以下為兌換前後圖。( 221台幣>>43.2港紙 // 4.2坡紙>>17.7港紙

 

計番出嚟...唔,個價唔算吸引,但學老闆話齋,如果個旅遊點真係無下次,近排又無friend去嗰頭,咪變返佢做港幣篤串魚旦囉。

仲有特價Coupon賣 

袋穩啲散紙後,見到呢間店原來有各大超市、商店同現金劵賣,當中以聖安娜最抵,有78折(有效日期仲去到2024年添)。「唔少人專程嚟掃麥記COUPON,佢地無兌錢架,不過都無所謂,買一張都歡迎!」這位老闆自得其樂,仲話嚟緊會繼續推出不同的現金劵,大家都可以留意下(之前有starbucks,不過已賣哂)。

 

見Eric咁健談,不禁同佢傾多兩句。一傾之下,先知佢係旅行發燒友,仲去過5年Working Holiday咁多(兩年英國、一年加拿大、兩年澳洲),聽到小記都好羨慕。Eric咁鐘意去旅行,皆因佢酷愛自由,對未知的新事物充滿好奇心,好想去挑戰。「我真係停唔落黎架。」

然而,到處遊歷過後,Eric決定將所賺返來的錢在香港開設找換店,希望以曾經是背包客的身份,跟不同的旅客分享旅行二三事。「每次聽佢地分享,自己都好似活在旅程當中,最重要嘅係,交流過後,大家嘅生活都多姿多彩起來。」

 

店舖內的小趣事...

開業大約一個月多,有無特別難忘的趣事?「我記得最莫名其妙嘅,係五分鐘內有三個互不相識嘅人喺我店外排隊,但佢地都唔係嚟兌換外幣嘅...」又買現金劵嗎?「唔係!佢地都係過嚟同我傾偈,哈哈!」

原來Eric自己本身十分熱愛日本,加上媽媽是台灣人,所以他對這些地方都很熟悉。每次有朋友去台灣、日本等旅行,都會搵呢位「專業導遊」取經,聊一、兩小時是常識吧。

 

而我亦慢慢發現,在這個只有幾十平方米的小店子,之所以讓人感覺到那麼愜意,除了因為老闆友善的關係,更大程度是因為店內播放著像去了cafe般輕鬆的背景音樂,教人悠然自得。

「咦,你連魔術用品都賣?」其中一頁介紹魔術道具的投影片突然引起了我注意。「喔唔係,呢個係樓下嘅店舖,因為我同佢熟,所以幫佢宣傳一下咋,哈哈!」在自己商店宣傳別人的東西,還津津樂道地介紹他賣的魔術產品,Eric確是神奇。 

 

搵得唔多 收入弱水三千 

健談開朗的老闆,加上殷勤好客的服務,你的生意如何?「不妨同你講實話,呢個月我只賺咗$3000!」這位老闆確實坦白得可愛,害我不知道接著該問什麼好。是人流問題?是成本問題?還是...?「係我太有良心...你可以四處格價,格價後你就會知道我真係賺唔多。」

咁...你覺得間舖做唔做得住?「得嘅,不過係時間問題。」嗯...然後Eric突然來個反高潮:「如果真係要執笠嘅,咁我就去環遊世界啦!

跟這位神奇找換店的老闆談了一回後,感覺自己也像去了趟旅行似的,真的好神奇呀~!

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓