網民鬧李逸朗抽水表達愛意 女神蔣雅文爆發深夜出Post澄清

文:
2015.08.12

Don & Mandy 羅生門事件三部曲:

第一部: 網民鬧李逸朗抽水表達愛 女神蔣雅文爆發深夜出Post澄清

第二部: 李逸朗再回應非想搞事 衷心祝福Mandy

第三部: Mandy再有感而發 老公帥爆留言擊退一眾兵仔

 

一切嘅事情都係呢張相開始!

  

話說已為人妻嘅Mandy蔣雅文最近返咗嚟香港開期間限定Pop-up Store,憑《傻女》一曲再次大熱嘅Don李逸朗就走咗去相認,仲Post咗張世紀合照,再加埋個Caption「7年之約」,你知啦,佢哋當年以情侶組合姿態出道,好易令人懷疑佢哋係真。情侶!之後Don仲上埋《100毛》自抽自己做兵仔,講到好似係自己求愛失敗咁,再出咗幾次Post講呢段好似好有嘢嘅關係!

 

不過佢尋日都有出Post講番係大家諗多咗,仲話唔鍾意佢咁做就唔好Follow佢,唔知係咪怕Mandy嬲?

 

直到尋日深夜,Mandy終於忍唔住要爆,喺Facebook直接宣佈「在這裡想重申我跟Don真的沒有一起過,他沒有追求過我,我也沒有喜歡過他」,仲話係因為工作不合而拆夥,叫大家唔好再亂估同作無謂嘅幻想!

  

對於Don嘅表現,好多網民都留言話佢無理Mandy感受同搏出位,但同時都有人撐佢!

 

至於Mandy,就全世界都支持佢,Mandy亦再回應話係想保護老公,而佢都直認抽水短片係導火線!

 

12/8/2015 3:50pm 更新:
Mandy再有感而發 老公帥爆留言擊退一眾兵仔

12/8/2015 3:15pm 更新:
《李逸朗再回應非想搞事 衷心祝福Mandy 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓