記憶麵包再現香港!日和號化身多啦A夢主題餐廳

2015.02.12

 

位於九龍灣Megabox的「日和号壽司料理」把餐廳搖身一變成為多啦A夢主題餐廳,配合多啦A夢劇場板動畫「Stand by me 多啦A夢3D」上映。

餐廳內將會有多個多啦A夢主題佈置,在正門陳列的JR列車車頭不單會化身成多啦A夢,戴上叮噹、百寶袋和竹蜻蜓,在車前亦會有大雄和他的朋友迎接大家。座位亦被貼滿了多啦A夢座位貼,加上牆上的海報,就好像和多啦A夢一起吃飯一樣。至於餐廳的舞台則會有大雄書桌,客人更可以把頭伸到抽屜內的時光機裏。

 

(按此查看多啦A夢主題美食


相關連結

更多香港著數活動一覽>>按此 

身為多啦A夢主題餐廳,當然不少得多啦A夢主題食品!

餐廳供應的主題套餐包括多啦A夢洋風甜品全餐、記憶麵包水果風甜食盤和多啦A夢和風紅白甜點,當中記憶麵包水果風甜食盤更是以每個學生都夢寐以求的法寶「記憶麵包」作主題,讓大家試試真正的「記憶麵包」!

飲品方面則有STAND BY ME感動咖啡/朱古力,飲品表面有一張多啦A夢造型糖紙,就好像多啦A夢以水汪汪的眼神看著自己,非常可愛。 

此外,餐廳更會送出「STAND BY ME多啦A夢3D」戲票,只要在晚市時段消費滿$400,即可獲贈電影戲票兩張,名額有限,先到先得,送完即止。 

主題美食供應時間: 
星期一至五:2:30pm-3:45pm,6:00pm-10:30pm
星期六、日:11:30am-4:30pm,6:00pm-10:30pm

相關連結

更多香港著數活動一覽>>按此 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓