日清激辣杯麵登場!7-Eleven日韓秋祭美食

2015.10.09

踏入新一季,7-Eleven從韓國及日本引入流行美食,主打食品有「咖哩熱狗韓式手卷」、「MANNEKEN 甜薯味窩夫」、「原田牛奶布甸」和「Hanil牛肋骨味勁辣烏冬」,另有多款萬聖節主題美食,非常盞鬼!

秋天的涼意總讓人懶洋洋,實在需要一點「刺激」去醒醒神!7-Eleven特別於這季節引入了「日清-BIG 激辛咖哩味杯麵」,愛辣的人不能錯過,即看辣到噴火的試食報告

>>>>> 精選限定食品介紹

>>>>> 勁辣試食報告

>>>>> 更多期間限定食品

1. 韓式手卷 $16.9

新增咖喱熱狗韓式手卷,珍珠米配上香腸與香濃的芝士,用微波爐加熱後更加好吃!

2. 7-SIGNATURE芝士肉丸黑潛艇三文治 $20.9

萬聖節限定,竹炭包夾着瑞典肉丸及芝士,一叮即食。

3. 卡樂B萬聖節蔬菜馬鈴薯片(酸忌廉)$8.5

同樣是萬聖節限定,鬼怪造型的蔬菜口味薯片,派對必備!

4. MANNEKEN窩夫 (甜薯味/ 蜜糖檸檬味) $14.9

口感鬆化,加球雪糕更好食!

5. 日清BIG 激辛咖哩味杯麵 $18.9

杯麵由日本直送,期間限定供應,辣到噴火,味道好詳看《試食報告》

7-Eleven今次引入的是日清BIG 激辛咖哩味杯麵 ,辣味程度達第5級,杯上的大辣椒幾嚇人,隨麵附送一包辣椒油,是整個麵的精髓!

開封後立即聞到一大陣「熱浪薯片」的味道,頗刺鼻;相比其他款式,這激辛口味較有誠意,有不少蔥段和肉粒。

3分鐘食得,「真係辣喎!」,辣味很即時,一放入口整個口腔已被刺激得熱燙燙了,不過小編略嫌咖哩味被蓋過了,反而蔥味很濃。

比起韓國的三養勁辣杯麵/撈麵,日清這款極辛杯麵雖屬小兒科,但相信已能滿足到不少辣迷!

>>>>> 返回主頁

活動資訊

  • 日期2015年10月7日起 至另行通知為止
  • 地址 全線7-Eleven分店(售完即止)
  • 電話2299-1110

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓