零食x甜品!限定港式零食甜品

2016.06.22

港式零食蝦片、齋燒鵝及肉鬆等,與西式甜品,看似風馬牛不相及。但荃灣甜品店Ideas Dessert就不破傳統,最近與華園食品合作,推出3款限定甜品。全部加入港式零食元素,非常特別。

 

主打的雪糕杯「櫻花薯下」$48,香滑的3.6牛奶雪糕加上紫薯蓉,中間放了蛋捲碎,再特別加上櫻花蝦脆片和蜂蜜辣花生。先是雪糕的香滑甜味,慢慢有微辣感覺。而香脆的櫻花蝦脆片,夾着紫薯雪糕來吃,非常特別。

 

「香芒齋燒鵝班戟」$42,班戟皮捲着新鮮芒果肉,加上香脆惹味的芥辣齋燒鵝和忌廉芝士,伴上一球雲呢拿雪糕,配搭獨特。

還有「IDEAS 3吋鬆鬆餅」$48,1吋厚的鬆餅,看似平平無奇,切開內餡充滿豬肉鬆及沙嗲豬肉片,鹹香滋味。再淋上芒果糖漿或海鹽焦糖糖漿,味道出奇地配搭。

 

活動資訊

  • 日期2016年6月27日 - 2016年8月30日
  • 地址 荃灣荃貴街10A號富麗花園商場A座地下13B及15號鋪

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓