將PANDORA食落肚!迪士尼全新小鎮珠寶店限定下午茶

2016.08.16

未必個個女生都喜歡Bling Bling 串飾珠鏈,但講到甜品美食,很多人都難以抗拒! 

Pandora 與香港迪土尼樂園酒店「華特餐廳」合作推出「迪士尼絢麗下午茶」,由即日起供應至11月30日,兩位用下午茶都只是$538(另收加一),平日一粒Pandora串飾最平都要$399,食得過!

甜品師參考了Pandora 串飾的造型、顏色及細節製作出「迪士尼絢麗下午茶」,包括5款鹹點與3款甜點,而主題特飲就可選擇花茶或Cappuccino。

頂層和底層部分為鹹點,分別有米奇和米妮造型的「英式烘鬆餅」、「慢烤海爐魚柳配脆薄麵包片」、「風乾火腿三文冶」、「阿拉斯加蟹肉蒸蛋白」及「栗子紅菜頭甜薯丸」。

而下午茶層架中層則為甜點,有「鮮雜果餅」、「白朱古力蛋糕」及「士多啤梨慕絲」。

當中必食的,一定是「栗子紅菜頭甜薯丸」!參考香港迪土尼樂園Luck 及Prosperity Pandora 串飾造型設計,外型跟最新推出的香港迪士尼獨家Pandora一模一樣,不能買回家就把食落肚吧!

如果你鍾情粉紅色Pandora,必定會被這款「士多啤梨慕絲」吸引,味道酸酸味味。 

還有換上米妮蝴蝶結的「Pandora Logo 白朱古力蛋糕」,質地軟熟,甜度適中,即使是吃慣黑朱古力的小編也接受到。  

小編試食後覺得鹹點「蟹肉蒸蛋」和甜點「紅桑子鮮雜果餅」最好味,而兩款Pandora 造型的茶點就最呃Like!所有茶點的味道都不會過份甜膩,適合又要食又怕肥的女生,下次入開迪士尼可以試試!

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓