香港有得玩Ninja Warrior!限時挑戰體能極限/健身

文: Eunice Lam
2018.02.22

香港有得玩Ninja Warrior,可以化身成忍者挑戰各種關卡,健身之餘仲有得玩!位於鰂魚涌的Sasuke Fitness主打Ninja Warrior,挑戰者需要在限時之內完成所有關卡,當中包括:Keylock Hang、Vertical Limit等高難度關卡,訓練臂力、肌耐力及身體協調,教練亦會因應各人程度作出調整,初學者都有得玩。

而且場內都是自家製健身器材,因Ninja Warrior原本是室外的活動,Sasuke Fitness就將這些器材重新設計,讓香港人可以在室內都玩到,非常專業。

一邊健身一邊體驗下做忍者飛簷走壁,有興趣的朋友不妨去挑戰下!

資料及相片來源:FB@Sasuke Fitness

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【食在社群】免費請您食Buffet!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓【社群送禮】出發賞櫻送旅行現金!↓

↓日本GO!輕鬆帶走,000現金券↓

↓日本GO!輕鬆帶走,000現金券↓