沙田酒店$118下午茶自助餐 歎勻多款香甜芒果+士多啤梨主題甜品

文: TenTen
2018.04.20

夏季將至,又到芒果當造的季節,當然少不免芒果系列甜品!沙田帝都酒店2+2 cafe推出芒果及士多啤梨主題甜品自助餐,除了每次甜品自助餐必定推出的即製梳乎厘班戟,這次還有香芒小丸子、芒果天使蛋糕、白朱古力士多啤梨忌廉卷等甜品,與朋友high tea就又有多個選擇喇~

沙田帝都酒店推出芒果及士多啤梨主題自助餐~

每兩位可有一客香芒小丸子,將芒果打成芒果蓉,加入蘆薈、爆珠、小丸子及粒粒芒果肉,材料豐富,小丸子口感煙煙韌韌。厚切芒果粒香甜多汁,果然是時令水果!

 

 

即製梳乎厘班戟伴芒果果醬,梳乎厘漿以班戟漿拌入蛋白製成,梳乎厘班戟保持一貫水準,口感軟綿綿,蛋味香濃,再搭配芒果果醬,味道酸甜。

 

 

除了梳乎厘班戟,現場還可即製窩夫和班戟,任選多款配料及雪糕搭配。即製窩夫熱辣辣,非常香脆,但偏薄身略影響口感。

芒果酥皮拿破崙外皮香脆,牛油味香濃,內餡加入香滑冰凍的吉士醬及芒果粒,層次豐富。

 

芒果天使蛋糕外型吸引,蛋糕表層放上以芒果片捲成的玫瑰花。雪芳蛋糕抹上香滑忌廉,表面撒滿焦糖脆脆。

 

芒果芝士蛋糕一口一件,質地挺身,芝士味香濃不會太膩,但芒果味再濃點會更好~

除了芒果系列甜品,士多啤梨甜品亦有不少選擇。推介白朱古力士多啤梨忌廉卷,蛋卷口感鬆軟,內餡是以北海道牛奶製成的白朱古力牛奶忌廉慕絲,奶味濃郁,質感軟滑!

粉紅馬令紅桑子果撻,果撻鋪滿新鮮士多啤梨,非常吸引!

除了上述甜品外,有粉紅野莓杯子蛋糕、芒果乳酪蛋糕、意式芒果奶凍、芒果慕絲杯等,亦可任食Häagen-Dazs雪糕。 

供應日期︰ 由即日起至510

價目︰ 每位$118 (另收加一服務費)

如果覺得光吃甜品有點單調,想吃點鹹食的話可以選擇周末下午茶時段,屆時會有冰鎮海鮮、刺身壽司、意式海鮮薄餅及沙嗲串等。成人每位$258,小童每位$138,需另加一服務費。

【精選推介】 

活動資訊

  • 日期2018年4月16日 - 2018年5月10日 星期一至五 (公眾假期除外) 15:15 - 17:00
  • 地址 香港沙田白鶴汀街8號帝都酒店3樓
  • 人均消費$101 - $200

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓