【觀塘好去處】全新BT21限定商品抵港!6大精品文具率先睇

文: 劉紀彤
2018.06.12

觀塘APM商場的全新Line Friends Store分店開幕不久,店內就已經有不少韓國人氣男團防彈少年團成員設計的BT21角色商品被搶購一空!不過最近就有一批全新的BT21角色精品文具抵達觀塘Line Friends Store,當中包括便條貼、File、散紙包、筆記簿等等,現在就帶大家率先睇睇有咩新品啦!

今次的新品以文具為主,有筆記簿、便條貼、File,粉絲返工返學用見到一定好開心!

 

便條貼$32

 

筆記簿有大有細(大$32/細$38)

 

兩層File$22

 

滑鼠墊$35

 

另外仲有按摩棒($98)和散紙包($192)

 

 

睇埋觀塘Line Friends Store新店有咩亮點啦!

今次的分店除了是香港東九龍區第一間Line Friends專門店之外,面積達4000呎的新店亦是全港最大的一間Line Friends Store,仲開設全球了首個LINE FRIENDS Snack Bar

 

Snack Bar會有樽裝飲品及包裝食品出售,當中包括BROWN蜂蜜牛油杏仁、CONY朱古力波波、冷泡咖啡、橙汁等等

 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【社群送禮】麒麟一番搾啤酒及禮品套裝!↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓