【容祖兒演唱會】Joey有望明年開個唱 慶祝生日兼入行20周年

文: 王庭芝
2018.07.03

天后容祖兒(Joey)1999年加入樂壇,唔經唔覺明年就正式出道20周年!近日她在訪問中透露正在申請2019年紅館檔期,可是暫時獲批的日子未合心意,會嘗試申請於6月16日開騷,與粉絲一同慶祝入行20年之餘,更希望在紅館過生日!

明年就是Joey出道廿周年的日子,她近日透露已經入紙紅館,希望明年生日期間能夠在紅館再開個唱。去年3、4月,Joey在演藝學院首次舉行Side-track演唱會,雖然無過往的演唱會跳咁多舞,但都唱足17場,而上一次在紅館開個唱已經是2013年的事,當時亦開了15場,Joey表示希望今次能夠打破自己在紅館開騷的場數紀錄,開夠16場,如果成事,相信定必再掀一輪撲飛熱潮!

圖:FB@容祖兒

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓