【西九龍好去處】5米高巨型加菲貓襲港!6大影相位+手稿模型展

文: Eunice Lam
2018.07.13

加菲貓踏入40週年啦!加菲貓這套由漫畫到動畫的卡通深得一眾80、90後歡迎,除了可愛趣怪的樣貌外,牠的表情更是非常到位!今個暑假特意舉辦展覽為加菲貓慶生,更邀請了世界各地的藝術家展出加菲貓的作品,粉絲千萬不要錯過!

加菲貓40周年亞洲藝術巡迴展,啱晒一眾粉絲去朝聖。這次展覽最注目必定是5米高加菲貓,坐在沙發拿著鉛筆懶洋洋的樣子非常可愛。

 

旁邊擺放著加菲貓創作人Jim Davis的書桌,重現現實生活的工作室,讓粉絲更了解創作的背後。

 

當然亦不少得5大經典造型,如40週年特別版、80年代版等等,一同見證著加菲貓的外型變化。

場內亦有不少世界各地藝術家向加菲貓致敬的作品,由畫作到衣服、模型都有,充滿藝術感,怕睇唔明仲可以Scan QR code查看詳情。

同場仲有加菲貓互動拍照區,除咗可以同牠合照外,仲有得餵牠吃意大利粉,盡情跟牠互動!想有更親近的互動就記得mark實以下日期:7152829日,8418日及91日,中午12點至2點加菲貓就會於金區1樓跟粉絲見面,大家千萬不要錯過!

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓