【太古好去處】巨型故事書迷宮登陸太古 6大影相位/7彩繩網陣

文: Toby Mok
2018.08.13

好多人都好怕被人叫做書蟲,但其實書蟲都可以好得人鍾意。而最近太古城中心就以可愛的小書蟲為主題,推出了一系列的影相位同遊戲,包括有以小書蟲為主題的迷宮、七彩繩網陣同獨木橋,最適合一家大細去玩。展覽期由8月11日至到9月2日為止,有興趣的朋友仔記得唔好錯過啦~

現場有4個互動遊戲區,包括「星之館失書事件」、「一叮訓練營」、「小津廚房」同「絢子書藝社」。

現場仲有多個影相位可以俾大家影靚相添。

背景色彩繽紛超搶眼。

星之館失書事件

大家需要還原相關書籍的拼圖去揾失蹤圖書的下落 ,過程中小朋友需要用不同方法去解謎,非常考腦力。

一叮訓練營

一叮訓練營有多個遊戲俾大家玩,場內有迷宮、繩網陣同驚險獨木橋,好動的小朋友記得唔好錯過啦。

絢子書藝社

現場仲可以俾大家整一本屬於自己的故意書。大家只需要畫出自己的自畫像,之後再掃描幅畫,就可以得到一本專屬的電子故事書。

小津廚房

大家要變成小廚師,為不同的顧客整晚晚餐。

另外,凡在太古城中心以消費滿港幣2,000元,仲可以換到書蟲親子tote bag添。

 


 

活動資訊

  • 日期2018年8月13日 - 2018年9月2日
  • 地址 鰂魚涌太古城道18號太古城中心
  • 人均消費免費

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓