【聖誕節2018】台灣色廊展聖誕登陸7大商場!黃色主題餐車率先睇

文: Eunice Lam
2018.10.11

人氣展覽「色廊展Color Gallery」早前在台灣掀起一陣風潮,終於將在聖誕節正式來到香港啦!色廊展將會在10月起進駐香港各區7大商場,用12種色彩建構日常趣味生活場景。另外更會有女神高海寧在黃色主題餐車大派港式小食,今個冬天同大家過一個彩色聖誕!

 

來自台灣的「色廊展Color Gallery」經過高雄、北京、深圳等地的巡遊展出後,將會在今個聖誕來到香港,俾大家盡情影相!

率先帶大家睇下黃色主題餐車!

餐車上擺放了切合主題的黃色食物道具,其中有不少是港台美食。

有興趣的朋友要留意餐車出沒時間及地點:

10月12日 (星期五):11:30am - 2pm 銅鑼灣百德新街;3pm - 5:30pm 尖沙咀海防道

10月13日 (星期六):11:30am - 2pm 荃灣千色匯;3pm - 5:30pm 寶琳港鐵站

今次的「色廊展Color Gallery」更邀請到人氣女神高海寧化身美女侍應,她之後將會在黃色餐車大派香港特色小食! 

色廊展將會在恒基旗下7大商場由10月起分三個階段展出,想去睇就要Mark實日期啦!

10月26日:荃灣千色匯、屯門千色匯、K Plus

11月2日:MCP新都城中心、沙田中心、沙田廣場、屯門時代廣場

沙田中心·沙田廣場

屯門時代廣場

11月5日:MOSTown新港城中心

MOSTown新港城中心

MCP新都城中心

荃灣千色匯

來源:色廊展 Color Gallery

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓