【尖沙咀好去處】尖沙咀運動服飾開倉3折!波鞋/背囊/外套$50起

文: Eunice Lam
2018.11.02

尖沙咀現正舉行運動及休閒服飾開倉大減價,運動品牌例包括Nike、Adidas、Columbia、Reebok等,全場貨品3折發售!部分產品$50起就有交易,而折實後買滿$800,還可以額外減$100,想買波鞋或運動衫的朋友唔好錯過啦!

尖沙咀現有一連6日的「Sports Corner Outlet:運動及休閒服男裝/女裝/童裝開倉」活動,大量的運動服飾同用品特價發售,另外亦有休閒服飾。

波鞋的款式和牌子選擇頗多,Nike、Adidas、New Balance等品牌都有。

男裝運動衫

女裝及童裝運動衫

運動外套

泳衣

背囊

運動用品,例如手套、護膝、泳鏡等等。

另外也有男女休閒服飾和童裝。

今次的開倉由11月1日開始,到11月6日完結,經過開尖沙咀的朋友不妨去睇睇!

資料及圖片來源:海港城展銷集 Harbour City Bazaar

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓