【聖誕節2018】史力加聖誕佈置率先睇!7米高夾公仔機聖誕樹/巨型史力加

文: Eunice Lam
2018.11.09

今個聖誕史力加就連同《功夫熊貓》、《荒失失奇兵》等作品的人氣角色,一齊嚟到上水廣場和將軍澳PopWalk天晉匯同大家見面!一眾角色以全新的KOUKOU造型登場,非常可愛,現場更有巨型的夾公仔機聖誕樹、甜點工場等影相位,一家大細都啱玩!

上水廣場和將軍澳的PopWalk 天晉匯將會舉辦「聖誕甜品夢工場」 活動,更加邀請到一眾夢工場人氣角色,以可愛的KOUKOU造型同大家見面!

上水廣場將會有7米高的KOUKOU主題聖誕樹登場,上面掛滿了角色們的大頭圖案;而下面就是夾公仔機,可以俾大家挑戰一下,贏取3款限定毛公仔。

另一邊就是甜點工場拍照區,史力加、費安娜公主、獅子阿力、企鵝老大等會化身各式甜品登場!

將軍澳PopWalk天晉滙就有1.5 米高巨型毛毛版史力加及阿寶出沒! 

而戶外露天長廊有史力加、阿寶、阿力同企鵝老大在巨型甜點裝置中等大家影相,史力加仲會藏身在禮物盒之中!

「聖誕甜品夢工場」將會在11月10日正式登陸上水廣場和PopWalk天晉匯,喜歡夢工場角色的朋友記得唔好錯過啦!

上水廣場「聖誕甜品夢工場」

開放日期:2018年11月10日至12月28日

PopWalk 天晉匯「聖誕甜品夢工場」

開放日期:2018年11月10日至2019 年1月2日


活動資訊

  • 日期2018年11月10日 - 2019年1月2日
  • 地址 Landmark North上水廣場:上水龍琛路39號/PopWalk 天晉滙1-3期:將軍澳唐俊街12-19號
  • 人均消費免費

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓