【銅鑼灣美食】FLIPPER'S推期間限定新品 黑糖珍珠奶茶班戟登場

文: TenTen
2018.11.09

珍珠奶茶大家都飲過唔少,最近主打梳乎厘班戟的日本過江龍FLIPPER'S推出了新的黑糖珍珠奶茶班戟,以煙韌珍珠配上厚身鬆軟的梳乎厘班戟,口感十分豐富。今次的新班戟是期間限定產品,有興趣一試的朋友要趁早啦!

日本過江龍班戟店FLIPPER'S自登陸香港以來,推出過多款期間限定口味班戟,吸引了不少捧場客。

珍珠奶茶在近年大受歡迎,FLIPPER'S也新推出了黑糖珍珠奶茶班戟,以沖繩黑糖漿、奶茶忌廉和煙韌珍珠,配上軟綿綿的梳乎厘班戟,相當吸引。

FLIPPER'S梳乎厘班戟是選用來自日本的材料即叫即製,十分鬆軟綿密。

黑糖珍珠奶茶班戟由即日起開始供應,甜品控經過銅鑼灣不妨一試!

來源:FB@i.t too

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!