爭鮮香港推大胃王比賽 壽司碟堆疊高度超過參賽者身高即時免費

文: TenTen
2018.11.21

上2個月,台灣爭鮮舉辦左一連3場大胃王挑戰,活動空前成功,所以香港爭鮮將活動帶嚟香港,喺22/11、29/11、6/12、13/12,一連4個星期四喺觀塘店設立挑戰站,舉辦大胃王。每人限時50分鐘挑戰,只要吃完的壽司碟堆疊高度超過參賽者本人身高,即刻免費!

台灣爭鮮早前舉辦了大胃王挑戰,今次終於到香港喇!

香港爭鮮將會在22/11、29/11、6/12、13/12,一連4個星期四在觀塘店設立挑戰站,舉辦大胃王比賽。每人限時50分鐘挑戰,只要吃完的壽司碟堆疊高度超過參賽者本人身高,即刻免費!

只要年滿18歲就可以參加,如果覺得食唔到咁多,但又想試下挑戰,無問題!只要在限時內完成15碟,每碟都只係$6,而超過100碟,每碟只要$4。

* 除一貫及雙碟產品外,其他產品均歡迎食用。用餐期間除了可在迴台拿取食物,亦可以使用「大胃王專屬菜單」加點。刺身的蘿蔔絲、小菜類的醬汁、椰菜絲、蘿蔔絲須一併完食。

參賽碟數以完成數量計算,為避免浪費食材,剩食超過2碟,均以每碟8元計算,剩食碟數不計算於成績內。 

* 設加一服務費,加一服務費以原價計算。 

* 比賽期間亦提供一般用餐區域供非參賽者使用。 

* 如有任何異議,爭鮮保留最終決定權。

【比賽資料】 

日期:22/11,29/11,6/12,13/12 (星期四)

 時間:下午5時至8時 (每人限時50分鐘)

來源: FB@Sushi Express Hong Kong(爭鮮)

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓