【聖誕節2018】尖沙咀中港城塗鴉風聖誕燈飾 6大影相位率先睇

文: Toby Mok
2018.11.21

信和集團今年聖誕節首度與街頭藝術家Drew Straker合作,將他標誌性的霓虹塗鴉風格在中港城以聖誕節燈飾展出。現場除了有多個大型聖誕燈飾影相位之外,商場內亦會放置藝術裝置俾市民欣賞,有興趣的朋友記得聖誕節約埋三五知己去尖沙咀中港城睇燈飾!

信和集團首度同國際級街頭藝術家合作,為集團設計聖誕節大型燈飾。

澳洲藝術家 Drew Straker 將以他標誌性的霓虹塗鴉風格為靈感,在尖沙咀中港城展出一系列的燈飾作品。

國際知名塗鴉及壁畫藝術家運用霓虹色顏料去營造視像錯覺,將2D的畫作變成立體畫。而今次在尖沙咀中港城展出的大型燈飾作品亦會有塗鴉的元素。

大型聖誕燈飾以薑餅人為主角,仲有太空船、狗仔等不同圖案。

為了配合燈飾的展出,Drew Straker仲會在中港城創作塗鴉風格的藝術裝置放置在商場內。

 

由即日起到2019年2月19日大家都可以去尖沙咀中港城睇聖誕燈飾。

活動資訊

  • 日期2018年11月21日 - 2019年2月19日
  • 地址 尖沙咀廣東道33號中港城
  • 人均消費免費
  • 開放時間星期一至五:08:00–20:00 星期日:10:30–20:00
  • 電話3119 0288

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓