冬天keep fit?話都「舞」咁易 「舞蹈日2018」12.02約定大家

文: Mo Mo
2018.11.23

冬天又嚟喇!打邊爐、煲仔飯、芝士火鍋……下下都食得咁搏,唔想肥,梗係要多啲郁動身體啦!冇運動細胞?唔緊要嘅!今年「舞蹈日2018」特設「自由舞動一分鐘」環節,想一分鐘內學識簡易舞步,絕對冇難度!同場仲有唔少精彩節目,12月2日約定大家一齊嚟荃灣大會堂、荃灣公園跳舞喇!

一分鐘學識 超簡易舞步

跳舞,毋須任何工具、完全不假外求,大家可以隨時郁動身體、跳起舞來,對於忙碌的香港人來說,跳舞可說是非常方便的運動方法!

特別為「舞蹈日2018」度身訂造的舞步,連小朋友都可以一分鐘掌握及學識!

由康樂及文化事務署舉辦的「舞蹈日2018」,今年以「共舞」為主題,透過「舞蹈匯演」為大家帶來多個舞蹈團體輪流演出現代舞、芭蕾舞、踢躂舞及爵士舞等,重頭戲「自由舞動一分鐘」更邀請到資深舞蹈家王廷琳編排一段簡單舞步,由舞蹈天使及心飛舞團的舞者即場教授,跟大家一起分享跳舞的樂趣。想好好釋放自己、表演一番?荃灣大會堂將會開放文娛廳作為舞蹈自主地帶「舞得起!」,讓大家在10分鐘內一展身手,鍾意跳舞的話又點可以錯過呢個機會!

不同舞團將於「舞蹈日2018」施展渾身解數,跟大家打成一片。

與環境及公眾互動 

今年的「舞蹈日2018」亦善用周圍環境,讓舞蹈融入大家的生活之中,例如舞者何明恩、陳曉玲、曾詠暉及舞蹈天使,將利用荃灣公園不同角落演繹不同風格的環境舞蹈,實行跟大家互動起來,相信會很好玩!此外,多空間亦會利用荃灣大會堂地下大堂作即興演出,突破日常按部就班的演出模式,同樣令人期待!

舞者將於荃灣公園不同角落演繹不同風格的環境舞蹈。

不得不提的,還有由黃茹及廖向民演出的「2018年社區文化大使計劃」《舞包山》舞蹈劇場,他們將透過舞蹈說故事,帶領大家認識太平清醮與生活、文化及社會的關係,傳承本土非物質文化遺產,將舞蹈引向更深層次的領域與思考。當然,屆時還有一系列工作坊及展覽,大家一於把握機會參與「舞蹈日2018」,多多認識舞蹈之餘,跳完舞仲可以到附近人氣食店覓食,消耗了才吸收,咁就冇咁內疚啦!

芭蕾舞極具觀賞性,你又點可以錯過? 

 

舞蹈日2018

日期︰12月2日(星期日)

時間︰1pm-5pm

地點︰荃灣大會堂及荃灣公園

門票︰免費入場

查詢︰2268 7323

網址︰www.lcsd.gov.hk/cp

 

資料由客戶提供

活動資訊

  • 日期2018年12月2日 - 2018年12月2日
  • 地址 荃灣大會堂及荃灣公園
  • 網址網址
  • 人均消費免費
  • 開放時間1pm - 5pm
  • 電話2268 7323

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓