台灣「甘蔗渣飲管」進軍香港! 純天然甘蔗纖維製環保可分解

文: LorLor Lee
2018.11.29

早前台灣環保品牌「100%植」成功研發了甘蔗渣飲管,以天然甘蔗纖維製造,能夠自然分解。當時只有台灣本地能供應,不過最近「100%植」宣佈進軍海外,香港都可以買到啦! 飲管尺寸仲適用於喝珍珠奶茶,以後用環保飲管又有新選擇!

早前台灣環保品牌「100%植」研發的甘蔗渣飲管,香港都買到啦!

飲管有兩種尺寸選擇,分別是6mm*21cm12mm*21cm。所以即使想喝珍珠奶茶,都適用!但是店家建議甘蔗飲管適用於50度以下的飲品,而甘蔗飲管亦為一次性使用的商品,所以用家就要注意啦

飲管已通過食品安全檢測標準,確實安全無毒,不含任何塑料成分。而且100%以天然甘蔗纖維製造,可以分解,夠晒環保

店家說飲管會散發淡淡的清甜香

目前官方尚未宣佈將在哪裡發售,不過已有香港網店出售甘蔗渣飲管,亦已確認為官方授權正版。

網店:https://www.queentiff.com

遲些甘蔗渣飲管可能會在香港其他地方都有得買,想買的朋友記得留意「港生活」專頁啦

資料及圖片來源:100%植官網FB@100%植

活動資訊

  • 地址 queentiff官網

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓