【新蒲崗好去處】全港首間賽車Party Room!瀑布波波池/巨型層層疊/唱K打牌

文: Toby Mok
2018.12.06

聖誕節最適合就是同一大班朋友去Party Room開聖誕Party,新蒲崗最近就新開了一間有BEST POOL Party Room,除了有最基本的麻雀、board games 飛鏢之外,仲有實景迷你賽車、瀑布波波池同大型層層疊,聖誕節同朋友一齊去開聖誕派對都是一個不錯的選擇。

現場有個大型實景迷你賽車,每部賽車都設有鏡頭俾大家睇到駕駛時賽道的情況,張賽車椅仲識左右郁,好似置身在玩具賽車入面,十分刺激!




另外仲有個極地瀑布波波池,波波池入面啲波波比一般party room多,而且仲會不時噴出「瀑布」,倒出大量波波,啲波多到可以淹沒成個人!
除了這兩個主打的設施之外,另外亦有比較特別的L型桌球,更加考大家的入洞技巧,自問自己是桌球高手的朋友仔可以挑戰一吓。


仲有個加大版層層疊,玩落更加刺激。因為積木比平常的層層疊更大,戴埋頭盔玩就更安全啦。

嫌唔夠的可以唱埋K,K房是獨立玻璃空間,戴住耳機唱歌夠哂私隱。


除了呢啲重點遊樂設施,Party Room仲有board game、飛鏢、麻雀同Switch等。

場地費用每位$188/4小時,最少10位起,實時迷你賽車每小時$220(不限人數),滿25位可以包場,仲包埋實景迷你賽車的費用添。每位加$20仲可以任飲party room內飲品。

12月的星期六日、聖誕節期間每人收費為238/4小時,加鐘$50/小時。

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓