【中環美食】心齋推冬日限定純素火鍋放題 麻辣/冬陰湯底+任食超過50款配料

文: TenTen
2018.12.10

踏入12月,身邊不少朋友已經開始日日打邊爐當晚餐,純素餐廳「心齋」早前就曾推出過夏日冬瓜火鍋及期間限定松茸火鍋,來到冬天更一次推出四格火鍋任食,有5款湯底選擇,包括四川麻辣湯底及惹味冬陰湯底,就算不是素食者也可以去試試!

來到冬季,心齋再次推出冬日任食火鍋(每位$238),晚市無限時任食,一共5款湯底選擇,可選一個口味、鴛鴦鍋及四寶鍋(四格火鍋)。

小編試了其中4款湯底:蘿蔔粟米胡椒湯不會太淡,胡椒味重;香茜鮮茄薯仔湯味道頗濃帶番茄酸味,食落有少少芫荽香但不會太重;泰式冬陰湯雖然少了點海鮮味,但加入香葉等配料味道依然足夠;嗜辣的朋友一定要試試這個四川麻辣湯,更帶花椒香。

任食配料有豆製品、蔬菜、素丸、粉麵及菇菌,款式超過50款。

有秀珍菇、蜂巢豆腐、珍珠荀等不同配料。

當然不少得打邊爐必備的響鈴~

丸類亦是必試系列,有素蟹柳、素蝦丸,小編推薦較為特別的香菇梗、芋蓉丸及包心丸。

芋蓉丸一咬開就是滿滿芋泥,芋頭迷必試啊!

包心丸就算沒有肉,一樣咬開就爆汁!

另外更有心齋三式餃~

另外更有多款特式菇菌可以額外加錢享用,羊肚菌($128)外型似足牛肚~

冬日任食火鍋晚上6至10時30分無限時供應,每位$238,醬汁及茶芥每位$25,另收加一服務費。

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用🎁】RMK全新底妝系列!↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓【社群送禮】出發賞櫻送旅行現金!↓

↓日本GO!輕鬆帶走,000現金券↓

↓日本GO!輕鬆帶走,000現金券↓