【尖沙咀美食】韓國過江龍甜品店進駐尖沙咀 香港限定奶油捲/士多啤梨牛奶

文: LorLor Lee
2018.12.22

韓國人氣的士多啤梨甜品店「Le Bread Lab」近日登陸香港,是繼日本後第二間海外分店,即將在12月28日於尖沙咀正式開幕。除了有人氣的士多啤梨捲、士多啤梨牛奶之外,還有多款口味的蛋糕捲,更特別推出香港限定口味。鐘意食甜品的朋友們不妨試試這間韓國過江龍啦~

這間韓國過江龍「Le Bread Lab」全店都是以粉紅色為主調,環境闊落舒適,最適合相約閨蜜一齊歎個下午茶食蛋糕!

有店鋪人氣主打的士多啤梨奶油捲($68/4件;$168/12件),以鬆軟的弧形綿密蛋糕夾住香滑忌廉,再加上鮮甜的士多啤梨。

香港限定口味雜果奶油捲($218/12件)

入面包住香印提子、藍莓、芒果、士多啤梨等,加入了不同牌子的忌廉調整甜度,每日限量發售50-100盒,想試的朋友就要快手啦。

還有其他口味奶油捲($55/4件;$148/12件) 

鮮芒果奶油捲

香蕉奶油捲

摩卡奶油捲

草莓朱古力奶油捲

除了甜品,當然不少得有多款咖啡、牛奶等冷熱飲品。

士多啤梨牛奶($48),以鮮奶再加上粒粒新鮮草莓果肉而成。

士多啤梨奶茶($42),入口香滑。

紫薯牛奶($38)

更有出售自家曲奇($198),有4種不同口味,原味、椰子、摩卡、朱古力,食落好鬆化,牛油味香。

鐘意食甜品的朋友們不妨試試這間韓國過江龍啦~

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓