【尖沙咀好去處】本土漫畫展登場!睇9大漫畫家作品 5萬粒LEGO砌秀茂坪邨

2019.01.26

不少人愛看漫畫,除了外國及日本漫畫外,本地漫畫一樣值得留意!最近尖沙咀就有本土漫畫展《香港漫畫三七面》舉行,可以欣賞到9位本地漫畫家的手稿及作品,仲有LEGO砌成的秀茂坪邨。行完展覽,仲可以睇埋期間限定店,支持本地漫畫的朋友,不妨到場支持一下!

一入場就見到由LEGO砌成的巨型秀茂坪邨!

 

當中不少細節位都有跟足,例如屋邨連學校、掠衫竹等,仲特別加入新年元素。

 

展覽展出9位本地漫畫家作品,包括奶茶通俗學 Milktealogy、阿塗、草日、Cliffy、葉偉青、黎達達榮、Man僧、OIC 親子丼及Tubbyfellow。這幅巨型的手稿由Man僧創作,花了兩星期來完成,當中更隱藏了不少本地紅人,例如發哥及李小龍等,大家不妨花少少眼力搵下!

 

Tubbyfellow畫出的紀念日,全部都以美食命名,每一日都以不同食物的紀念日。

 

奶茶通俗學畫出本地茶餐廳小食。

 

多幅由草日創作的小食大時代系列手稿,都可以在展覽中看到。

 

亦可以欣賞到黎達達榮的新作《十七樓叉燒》原稿。

 

另有Cliffy的正能量漫畫。

 

OIC 親子丼由原稿至完成的作品,亦有在今次展覽中展出。

 

展覽另設期間限定店,有不少漫畫相關的精品、模型及擺設都有售。

揮春

明信片

紙膠帶

貼紙

布袋

模型

 

展覽入場費為$20,有興趣不妨去睇睇!

活動資訊

  • 日期2019年1月13日 - 2019年2月2日
  • 地址 尖沙咀彌敦道 190 號 Let's Go 3/F
  • 人均消費$50或以下
  • 開放時間星期一至五:6pm - 9pm /星期六、日:11pm - 9pm

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓